Kæmpe fantastisk dejlig tur med solskin og godt vejr, uden for meget blæst, rundt om Utterslev Mose.
-
Kæmpe fantastisk dejlig tur med solskin og godt vejr, uden for meget blæst, rundt om Utterslev Mose.
Meget imponeret af @nerdd's testløb i dag med væskerygsæk!

Så det bliver humøret ikke dårligere af.26 dage til 10km ved Den Grønne i Lyngby
#MastoRunDK
#FolmerLøber -

Så det bliver humøret ikke dårligere af.26 dage til 10km ved Den Grønne i Lyngby
#MastoRunDK
#FolmerLøber@folfdk Godt løbet

-
@folfdk Godt løbet

Mange tak Lykke!

-

#MastoRunDK
#FolmerLøberFlot. En god tur, ser det ud til.
-
Flot. En god tur, ser det ud til.
Tak!
Ja, det var lækkert! Eneste minus var at jeg endte med lidt for varmt tøj på fordi det føltes meget koldt derhjemme

-
Tak!
Ja, det var lækkert! Eneste minus var at jeg endte med lidt for varmt tøj på fordi det føltes meget koldt derhjemme

Hæ - lige omvendt af mig. Vejret er altså helt umuligt at arbejde med for tiden.:-)
-

#MastoRunDK
#FolmerLøber@folfdk Godt løbet
Det ligner, at der er helt styr på det op til 10'eren om en lille måned!Jeg er glad for, at min tur ikke forårsagede dårligt humør

-
@folfdk Godt løbet
Det ligner, at der er helt styr på det op til 10'eren om en lille måned!Jeg er glad for, at min tur ikke forårsagede dårligt humør

Hæh, nej det var fandme en flot tur du fik langet over disken!!
Ja, jeg håber på at ramme ca 53 minutter på 10'eren, der er lidt kuperet undervejs, så vi får se.
Skal ud og sondere og prøve ruten af om et par uger