Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også
-
Måske jeg er for sent på den, men jeg bifalder alligevel alle de andres konklusion, bare så du lige bliver endnu mere overbevist.
Så...
Bare for at banke det yderligere på plads.
Du er skide go'!
Du har forberedt dig godt.
Hvis du giver hjernen så meget ro og afslapning som det nu kan lade sig gøre så er det bedst!Og en lignelse:
En maraton løber træner jo ikke dagen før maraton, der slapper man af!
@folfdk @infonauten nu er dette to dage før. Men pointen er nok lidt det samme 🫣
-
@folfdk @infonauten nu er dette to dage før. Men pointen er nok lidt det samme 🫣
@MThaastrup @folfdk @infonauten Det er godt nok!
-
@MThaastrup @folfdk @infonauten Det er godt nok!
@tokeriis @folfdk @infonauten Tak. Jeg ville ærligt ønske, at jeg havde knap så urimelige forventninger til mig selv.
Mit liv er et HELT andet end da jeg læste til eksamener sidst. Jeg har haft max. en time hver aften den sidste måned til at læse pensum og blive klar.
Jeg håber, at det er godt nok -
@tokeriis @folfdk @infonauten Tak. Jeg ville ærligt ønske, at jeg havde knap så urimelige forventninger til mig selv.
Mit liv er et HELT andet end da jeg læste til eksamener sidst. Jeg har haft max. en time hver aften den sidste måned til at læse pensum og blive klar.
Jeg håber, at det er godt nok@MThaastrup @folfdk @infonauten Det er i sig selv en vild bedrift at tage en uddannelse til under de vilkår. Og du har formodentlig en del mere erfaring end sidst, du kan sætte din viden i spil med - noget du ikke kan læse op på.
-
@MThaastrup @folfdk @infonauten Det er i sig selv en vild bedrift at tage en uddannelse til under de vilkår. Og du har formodentlig en del mere erfaring end sidst, du kan sætte din viden i spil med - noget du ikke kan læse op på.
@tokeriis @folfdk @infonauten det håber jeg. Vi får se. Tak!
-
Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også
- er jeg så klar?
- eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?Jeg orker ikke mere læsning i dag.
Har brug for at det hele lige bundfælder sig.@MThaastrup Altså, når man dukker op til timerne og følger med i undervisningen, så er det svært at dumpe.
Hvis du også har læst pensum, kan stille opfølgende spørgsmål og kan tale fornuftigt om emnet, så skal du arbejde hårdt for at holde dig nede på en dårlig karakter.
Og sidst, men ikke mindst, alt over “Bestået!” er pral

Du har HELT styr på den eksamen. Nyd nu festen!
-
I er freaking fantastiske allesammen, TAK FOR HJÆLPEN, NÅR MAN ER LIDT STRESSET!
Endnu en pointe i retning af @infonauten s beskrivelse af den coole samling af fætre og kusiner

-
@MThaastrup Altså, når man dukker op til timerne og følger med i undervisningen, så er det svært at dumpe.
Hvis du også har læst pensum, kan stille opfølgende spørgsmål og kan tale fornuftigt om emnet, så skal du arbejde hårdt for at holde dig nede på en dårlig karakter.
Og sidst, men ikke mindst, alt over “Bestået!” er pral

Du har HELT styr på den eksamen. Nyd nu festen!
@claushc
Jeg har ikke fulgt timerne... Jeg fulgte de første 4 af dem for halvandet år siden, anden mulighed har jeg desværre ikke haft pga. livsomstændigheder -
@tofticles @infonauten Tak. Læsning i dag, eksamen i morgen, og så må vi se.
-
@claushc
Jeg har ikke fulgt timerne... Jeg fulgte de første 4 af dem for halvandet år siden, anden mulighed har jeg desværre ikke haft pga. livsomstændigheder@MThaastrup Meget muligt, men du har alligevel sat dig ind i pensum. Det kan sagtens lade sig gøre at lave selvstudie til topkarakterer. Du er godt forberedt, men det føles aldrig sådan.
Jeg læser diplom, og har fået gode karakterer på trods af en fornemmelse af total undergang op til hver eneste eksamen.
-
@MThaastrup Meget muligt, men du har alligevel sat dig ind i pensum. Det kan sagtens lade sig gøre at lave selvstudie til topkarakterer. Du er godt forberedt, men det føles aldrig sådan.
Jeg læser diplom, og har fået gode karakterer på trods af en fornemmelse af total undergang op til hver eneste eksamen.
@claushc ja okay - det er netop et diplomfag, jeg skal op i fag (enkeltfag, ikke fuld uddannelse). Det må gå, som det nu kan.