Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Det er sjovt hvor hurtigt det er gået med, at jeg ikke kan forestille mig at bruge andet end Linux.

Det er sjovt hvor hurtigt det er gået med, at jeg ikke kan forestille mig at bruge andet end Linux.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
linuxdk
9 Indlæg 7 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
    mosgaard@uddannelse.socialM This user is from outside of this forum
    mosgaard@uddannelse.social
    wrote sidst redigeret af

Det er sjovt hvor hurtigt det er gået med, at jeg ikke kan forestille mig at bruge andet end Linux.

Det tog under et år fra de indledende tanker, til jeg nu er flyvende og har det for fedt.

#LinuxDK

lislegaard@sonomu.clubL gustavekk@mastodon.socialG kierudsen@mastodon.socialK olepoulsen@friendica.dkO hexgaard@mastodon.socialH 6 Replies Last reply
    5
    0
    • mosgaard@uddannelse.socialM mosgaard@uddannelse.social

Det tog under et år fra de indledende tanker, til jeg nu er flyvende og har det for fedt.

#LinuxDK

lislegaard@sonomu.clubL This user is from outside of this forum
      lislegaard@sonomu.clubL This user is from outside of this forum
      lislegaard@sonomu.club
      wrote sidst redigeret af

@mosgaard

inspirerende!

1 Reply Last reply
      0

#LinuxDK

gustavekk@mastodon.socialG This user is from outside of this forum
        gustavekk@mastodon.socialG This user is from outside of this forum
        gustavekk@mastodon.social
        wrote sidst redigeret af

@mosgaard det svært at bruge andet ;⁠)

1 Reply Last reply
        0

#LinuxDK

kierudsen@mastodon.socialK This user is from outside of this forum
          kierudsen@mastodon.socialK This user is from outside of this forum
          kierudsen@mastodon.social
          wrote sidst redigeret af

@mosgaard
          Det gør det i hvert fald sjovt at bruge en PC.
          Nu mangler jeg bare at arbejdspladsen også bliver nysgerrig på Linux:-)

mosgaard@uddannelse.socialM 1 Reply Last reply
          0
          • kierudsen@mastodon.socialK kierudsen@mastodon.social

@mosgaard
            Det gør det i hvert fald sjovt at bruge en PC.
            Nu mangler jeg bare at arbejdspladsen også bliver nysgerrig på Linux:-)

mosgaard@uddannelse.social
            wrote sidst redigeret af

@kierudsen det samme her 🤣

1 Reply Last reply
            0
            • alf149@social.data.coopA alf149@social.data.coop shared this topic
              jwcph@helvede.netJ jwcph@helvede.net shared this topic

#LinuxDK

olepoulsen@friendica.dkO This user is from outside of this forum
              olepoulsen@friendica.dkO This user is from outside of this forum
              olepoulsen@friendica.dk
              wrote sidst redigeret af
              @mosgaard For mig er det 26 år siden jeg skiftede til Linux, men specielt en ting blev meget tydeligt for mig. Jeg følte pludselig at jeg var bruger af en computer frem for at være administrator af en computer. Det var en stor befrielse.
              1 Reply Last reply
              0

#LinuxDK

hexgaard@mastodon.socialH This user is from outside of this forum
                hexgaard@mastodon.socialH This user is from outside of this forum
                hexgaard@mastodon.social
                wrote sidst redigeret af

@mosgaard er gået tilbage til Mac pga job. Savner at leve på kanten med arch hver dag

1 Reply Last reply
                0

#LinuxDK

machomanpierrecardin@radikal.socialM This user is from outside of this forum
                  machomanpierrecardin@radikal.social
                  wrote sidst redigeret af

@mosgaard Enig. Jeg plejede at bruge Linux way back, ala 2005 og frem. For en håndfuld år siden skiftede jeg til Windows 11 (bortset fra min server der er Debian) for lettere at kunne spille spil med mine venner. Måneder siden skiftede jeg tilbage til Linux, Fedora, for Windows var blevet direkte uudholdeligt.

Snakkede med min gamle far igår, der ellers er pensioneret, han har fået et konsulent job. Han nægter at bruge Windows til arbejde, så han er ved at skifte til Fedora.

machomanpierrecardin@radikal.socialM 1 Reply Last reply
                  0
                  • machomanpierrecardin@radikal.socialM machomanpierrecardin@radikal.social

@mosgaard Enig. Jeg plejede at bruge Linux way back, ala 2005 og frem. For en håndfuld år siden skiftede jeg til Windows 11 (bortset fra min server der er Debian) for lettere at kunne spille spil med mine venner. Måneder siden skiftede jeg tilbage til Linux, Fedora, for Windows var blevet direkte uudholdeligt.

Snakkede med min gamle far igår, der ellers er pensioneret, han har fået et konsulent job. Han nægter at bruge Windows til arbejde, så han er ved at skifte til Fedora.

machomanpierrecardin@radikal.social
                    wrote sidst redigeret af

@mosgaard jeg har en smule pres over at jeg ikke kan spille Valorant, men jeg nægter at dualboote bare for det ene spil, og så stadig skulle finde mig i Windows' BS.

Et tip er, hvis man er tvunget til at bruge Windows, så download International ISOen fra MS (så behøver man ikke en MS konto) brug KMS til at cracke, og Chris Titus Windows Utility. Så fungerer det næsten som et OK OS. Der er også måder at fjerne copilot helt på. Tænker det snart bliver en af Chris' værktøj.

1 Reply Last reply
                    0
                    • anderslund@expressional.socialA anderslund@expressional.social shared this topic
                      strit@mastodon.socialS strit@mastodon.social shared this topic
                      jeppe@uddannelse.socialJ jeppe@uddannelse.social shared this topic
                    Svar
                    • Svar som emne
                    Login for at svare
                    • Ældste til nyeste
                    • Nyeste til ældste
                    • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.