Det er sjovt hvor hurtigt det er gået med, at jeg ikke kan forestille mig at bruge andet end Linux.
-
Det er sjovt hvor hurtigt det er gået med, at jeg ikke kan forestille mig at bruge andet end Linux.
Det tog under et år fra de indledende tanker, til jeg nu er flyvende og har det for fedt.
-
Det tog under et år fra de indledende tanker, til jeg nu er flyvende og har det for fedt.
inspirerende!
-
@mosgaard det svært at bruge andet ;)
-
@mosgaard
Det gør det i hvert fald sjovt at bruge en PC.
Nu mangler jeg bare at arbejdspladsen også bliver nysgerrig på Linux:-) -
@mosgaard
Det gør det i hvert fald sjovt at bruge en PC.
Nu mangler jeg bare at arbejdspladsen også bliver nysgerrig på Linux:-)@kierudsen det samme her

-
A alf149@social.data.coop shared this topic
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@mosgaard For mig er det 26 år siden jeg skiftede til Linux, men specielt en ting blev meget tydeligt for mig. Jeg følte pludselig at jeg var bruger af en computer frem for at være administrator af en computer. Det var en stor befrielse. -
@mosgaard er gået tilbage til Mac pga job. Savner at leve på kanten med arch hver dag
-
@mosgaard Enig. Jeg plejede at bruge Linux way back, ala 2005 og frem. For en håndfuld år siden skiftede jeg til Windows 11 (bortset fra min server der er Debian) for lettere at kunne spille spil med mine venner. Måneder siden skiftede jeg tilbage til Linux, Fedora, for Windows var blevet direkte uudholdeligt.
Snakkede med min gamle far igår, der ellers er pensioneret, han har fået et konsulent job. Han nægter at bruge Windows til arbejde, så han er ved at skifte til Fedora.
-
@mosgaard Enig. Jeg plejede at bruge Linux way back, ala 2005 og frem. For en håndfuld år siden skiftede jeg til Windows 11 (bortset fra min server der er Debian) for lettere at kunne spille spil med mine venner. Måneder siden skiftede jeg tilbage til Linux, Fedora, for Windows var blevet direkte uudholdeligt.
Snakkede med min gamle far igår, der ellers er pensioneret, han har fået et konsulent job. Han nægter at bruge Windows til arbejde, så han er ved at skifte til Fedora.
@mosgaard jeg har en smule pres over at jeg ikke kan spille Valorant, men jeg nægter at dualboote bare for det ene spil, og så stadig skulle finde mig i Windows' BS.
Et tip er, hvis man er tvunget til at bruge Windows, så download International ISOen fra MS (så behøver man ikke en MS konto) brug KMS til at cracke, og Chris Titus Windows Utility. Så fungerer det næsten som et OK OS. Der er også måder at fjerne copilot helt på. Tænker det snart bliver en af Chris' værktøj.
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
S strit@mastodon.social shared this topic
J jeppe@uddannelse.social shared this topic