Jeg fik i øvrigt verdens længste og komplet uigennemskuelige mail fra #Microsoft forleden om noget om nye retningslinjer i forhold til brug af deres “fede” produkter.
-
Jeg fik i øvrigt verdens længste og komplet uigennemskuelige mail fra #Microsoft forleden om noget om nye retningslinjer i forhold til brug af deres “fede” produkter. Men altså, kære megafirma, I vælger at udfase Windows10 og siger til mig, at min udmærkede Thinkpad har en chip, der er for vattet til “fremtiden”.
Så nu er jeg på #Linux og kommer aldrig tilbage … og lad nu være med at skrive til mig igen for hulan … og i øvrigt:…
-
Jeg fik i øvrigt verdens længste og komplet uigennemskuelige mail fra #Microsoft forleden om noget om nye retningslinjer i forhold til brug af deres “fede” produkter. Men altså, kære megafirma, I vælger at udfase Windows10 og siger til mig, at min udmærkede Thinkpad har en chip, der er for vattet til “fremtiden”.
Så nu er jeg på #Linux og kommer aldrig tilbage … og lad nu være med at skrive til mig igen for hulan … og i øvrigt:…
@anport
Så de vil bare ikke understøtte din maskine mere? Jamen så kan de jo helt blive fri for at have dig som kunde -
@anport
Så de vil bare ikke understøtte din maskine mere? Jamen så kan de jo helt blive fri for at have dig som kunde@MThaastrup jeps - de er nemlig helt selv ude om det 🪟🪟
-
Yay! Du reddede lige en velfungerende Thinkpad fra "skrotten" .. Sig til, hvis du har brug for hjælp med #linux
-
Yay! Du reddede lige en velfungerende Thinkpad fra "skrotten" .. Sig til, hvis du har brug for hjælp med #linux
@simonjust jeg var faktisk ved at løbe ind i problemer forleden med Linux Mint grundet funktionen Time Shift hvor Mint gemmer et ‘image’ af konfigurationen. Af en eller anden grund havde jeg under installationen sat den op til fem ‘images’ om dagen og da de fylder omkring 1 GB hver, var min maskine pludselig ved at løbe tør for plads!!! Jøsses! (Min pc har 100 GB harddisk).
Nå, nu laver den kun ét nyt image om ugen og sletter samtidigt det forrige image automatisk = problem solved -
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
@anport Velkommen. Linux og Thinkpad er en solid kombo som jeg nyder både privat og professionelt.
-
@anport Velkommen. Linux og Thinkpad er en solid kombo som jeg nyder både privat og professionelt.
@saustrup tak
️ det er en sand fornøjelse med den kombo