"Dansk styrelse erklærer sig digitalt suveræne: »Hvis amerikanerne slukker for en service, så skal vores drift kunne køre videre« | DigiTech"
-
"Dansk styrelse erklærer sig digitalt suveræne: »Hvis amerikanerne slukker for en service, så skal vores drift kunne køre videre« | DigiTech"
En af hverdagens kæmpe helte: Jan Kjærby Vinding fra Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR)
-
"Dansk styrelse erklærer sig digitalt suveræne: »Hvis amerikanerne slukker for en service, så skal vores drift kunne køre videre« | DigiTech"
En af hverdagens kæmpe helte: Jan Kjærby Vinding fra Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR)
@jeppe Aldrig har det officielle Danmark været så USA-skeptisk som nu, selv ikke under Vietnamkrigens værste periode, vi unge var de eneste der ønskede konsekvent afstandstagen fra den koloniale amerikanske krig, og demonstrationer blev slået ned med hård hånd (stav).
-
@jeppe Aldrig har det officielle Danmark været så USA-skeptisk som nu, selv ikke under Vietnamkrigens værste periode, vi unge var de eneste der ønskede konsekvent afstandstagen fra den koloniale amerikanske krig, og demonstrationer blev slået ned med hård hånd (stav).
RE: https://masto.hackers.town/@socketwench/116759926487877689
@mok0 @jeppe Jeg afviser brugen af begrebet "suverænitet" - jeg kan ikke forklare min begrundelse bedre end det allerede er gjort her

-
S simonjust@mstdn.dk shared this topic
-
"Dansk styrelse erklærer sig digitalt suveræne: »Hvis amerikanerne slukker for en service, så skal vores drift kunne køre videre« | DigiTech"
En af hverdagens kæmpe helte: Jan Kjærby Vinding fra Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR)
@jeppe Både Hetzner, Scaleway og OVH er i brug, så er der vist fuld plade blandt de mest kendte europæiske hostere

(… de danske cloud-udbydere er generelt for dyre)
-
@jeppe Både Hetzner, Scaleway og OVH er i brug, så er der vist fuld plade blandt de mest kendte europæiske hostere

(… de danske cloud-udbydere er generelt for dyre)
@simonjust @jeppe Er der reelt nogen danske cloud (ikke bare hosting) udbydere?
-
@simonjust @jeppe Er der reelt nogen danske cloud (ikke bare hosting) udbydere?
-
@simonjust @jeppe Tjaa når deres prisliste er "book et møde" ville jeg ikke kategorisere dem som cloud udbydere. I min verden er det en del af cloud modellen at det er selfservice og automatisk provisionering der scalere med meget få begrænsninger.
-
@simonjust @jeppe Tjaa når deres prisliste er "book et møde" ville jeg ikke kategorisere dem som cloud udbydere. I min verden er det en del af cloud modellen at det er selfservice og automatisk provisionering der scalere med meget få begrænsninger.
-
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
