Endnu en træning i bogen og den 10km jeg er tilmeldt ved Den Grønne Halvmaraton er nu kun 16 dage væk.
-
Endnu en træning i bogen og den 10km jeg er tilmeldt ved Den Grønne Halvmaraton er nu kun 16 dage væk.
Lidt til den kolde side, og lidt blæst men jeg var heldig med hverken sne eller slud.
Oprindeligt planlagt til torsdag, men jeg var sløj i går og brugte det meste af dagen på søvn. Det var godt givet ud.
Dejligt med en time uden mulighed for at tænke på andet end at flytte kroppen.
-
Lidt til den kolde side, og lidt blæst men jeg var heldig med hverken sne eller slud.
Oprindeligt planlagt til torsdag, men jeg var sløj i går og brugte det meste af dagen på søvn. Det var godt givet ud.
@folfdk Yay! Skønt, at du kunne komme ud i dag 🥳
-
@folfdk Yay! Skønt, at du kunne komme ud i dag 🥳
Tak! Og ja, jeg var glad for det ikke var Aarhus vejr jeg skulle ud i!
-
Tak! Og ja, jeg var glad for det ikke var Aarhus vejr jeg skulle ud i!
@folfdk Ja, det har ikke været for spændende indtil videre. Men nu virker det som om, der er lidt opklaring på vej, og vind har der trods alt ikke været så meget af. Måske ender jeg ligefrem med også at løbe en tur.
-
@folfdk Ja, det har ikke været for spændende indtil videre. Men nu virker det som om, der er lidt opklaring på vej, og vind har der trods alt ikke været så meget af. Måske ender jeg ligefrem med også at løbe en tur.
Wauw! Ja, April er lidt weird i forhold til vejret

-
Wauw! Ja, April er lidt weird i forhold til vejret

@folfdk Ja, det er godt nok all over the place

-
@folfdk næh, en mangebenet hund! Flot tur!