Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
49 Indlæg 15 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

    @MThaastrup du har den.

    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
    mthaastrup@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #17

    @infonauten måske - jeg håber det 😬

    1 Reply Last reply
    0
    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

      @klgn Mine forventninger er desværre aldrig afstemt - de er rationelt afstemt, men ved udmærket, at jeg kommer til at være rasende og skuffet, hvis jeg ikke gør det "godt nok", uanset hvad mine rammer er, og at jeg aldrig ville vente det umulige af andre.

      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.social
      wrote sidst redigeret af
      #18

      @MThaastrup jeg kender det lidt, det tog mig en del tid på uni, før jeg måtte acceptere, at mine studievaner efter 5 sabbatår ikke var de ssmme længere, og jeg skulle kæmpe mere for det, hvilket jeg ikke var helt god til. Måske det også skyldes, at den ba i økonomi, jeg tog, heller ikke var det rette for mig. Det gik bedre på IT Universitetet

      mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
      0
      • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

        Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

        - er jeg så klar?
        - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

        Jeg orker ikke mere læsning i dag.
        Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

        wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
        wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
        wolf@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #19

        @MThaastrup Du har vist en masters allerede, ikke? For så ved du godt (og ellers kan jeg supplere med både min egen oplevelse plus mine håndfulde på den varme stol), at man skal være godt forberedt, men derefter bare håbe på Lady Luck. En eksamen er aldrig helt retfærdig,

        mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
        0
        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

          Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

          - er jeg så klar?
          - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

          Jeg orker ikke mere læsning i dag.
          Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

          fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
          fanden@helvede.netF This user is from outside of this forum
          fanden@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #20

          @MThaastrup Du har den. Sov på det, og gør hvad du behøver i morgen 🚀

          mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
          0
          • wolf@helvede.netW wolf@helvede.net

            @MThaastrup Du har vist en masters allerede, ikke? For så ved du godt (og ellers kan jeg supplere med både min egen oplevelse plus mine håndfulde på den varme stol), at man skal være godt forberedt, men derefter bare håbe på Lady Luck. En eksamen er aldrig helt retfærdig,

            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #21

            @wolf Nej, det har jeg ikke. Bare alm. kandidat, og har stort set ikke været til eksamen siden.

            wolf@helvede.netW 1 Reply Last reply
            0
            • fanden@helvede.netF fanden@helvede.net

              @MThaastrup Du har den. Sov på det, og gør hvad du behøver i morgen 🚀

              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
              mthaastrup@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #22

              @fanden Ja - det bliver planen.

              1 Reply Last reply
              0
              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                @wolf Nej, det har jeg ikke. Bare alm. kandidat, og har stort set ikke været til eksamen siden.

                wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
                wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
                wolf@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #23

                @MThaastrup En kandidatgrad er vist en masters, ikke? Anytway, hvad jeg forsøgte at sige, er at du har prøvet det så mange gane, at du selvfølgelig ikke behøver være mere nervøs nu end nogensinde før.

                mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                0
                • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                  @MThaastrup jeg kender det lidt, det tog mig en del tid på uni, før jeg måtte acceptere, at mine studievaner efter 5 sabbatår ikke var de ssmme længere, og jeg skulle kæmpe mere for det, hvilket jeg ikke var helt god til. Måske det også skyldes, at den ba i økonomi, jeg tog, heller ikke var det rette for mig. Det gik bedre på IT Universitetet

                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #24

                  @klgn
                  Jeg vil virkelig gerne tage anden halvdel af faget om et år (i efteråret er jeg sendt på et andet kursus, halvt af DJØF, halvt af min chef). Men lige nu føles det overhovedet ikke realistisk, uanset hvor Pippi jeg er.

                  klgn@expressional.socialK 1 Reply Last reply
                  0
                  • wolf@helvede.netW wolf@helvede.net

                    @MThaastrup En kandidatgrad er vist en masters, ikke? Anytway, hvad jeg forsøgte at sige, er at du har prøvet det så mange gane, at du selvfølgelig ikke behøver være mere nervøs nu end nogensinde før.

                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #25

                    @wolf Mjo. Man kan jo tage masters efter kandidaten, så det føles ikke helt som det samme 🫣

                    mthaastrup@helvede.netM wolf@helvede.netW 2 Replies Last reply
                    0
                    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                      @wolf Mjo. Man kan jo tage masters efter kandidaten, så det føles ikke helt som det samme 🫣

                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #26

                      @wolf Men du har ret. Logisk set har du HELT ret, jo!

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                        @wolf Mjo. Man kan jo tage masters efter kandidaten, så det føles ikke helt som det samme 🫣

                        wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
                        wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
                        wolf@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #27

                        @MThaastrup Okay, sådan var det ikke i min tid og i mit felt, Vores kandidatgrad var identisk til det, der i udlandet var kendt som en masters. Vores cand. noget var en M. Sc i det samme noget.

                        mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                        0
                        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                          @klgn
                          Jeg vil virkelig gerne tage anden halvdel af faget om et år (i efteråret er jeg sendt på et andet kursus, halvt af DJØF, halvt af min chef). Men lige nu føles det overhovedet ikke realistisk, uanset hvor Pippi jeg er.

                          klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                          klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
                          klgn@expressional.social
                          wrote sidst redigeret af
                          #28

                          @MThaastrup er der nogen krav til, hvornår det skal tages?

                          mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                          0
                          • wolf@helvede.netW wolf@helvede.net

                            @MThaastrup Okay, sådan var det ikke i min tid og i mit felt, Vores kandidatgrad var identisk til det, der i udlandet var kendt som en masters. Vores cand. noget var en M. Sc i det samme noget.

                            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mthaastrup@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #29

                            @wolf det er det teknisk også, men mange tager supplerende masters oveni i andre fag. På den måde mudres billedet lidt.

                            Din pointe består jo alligevel. Jeg har taget enormt mange eksamener i forvejen. Det er jo ikke nyt, det her.

                            wolf@helvede.netW 1 Reply Last reply
                            0
                            • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

                              @MThaastrup er der nogen krav til, hvornår det skal tages?

                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #30

                              @klgn 2.Halvdel? Nej, det kan jeg gøre, når jeg synes - hvis jeg synes.

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

                                - er jeg så klar?
                                - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

                                Jeg orker ikke mere læsning i dag.
                                Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

                                jazz@hachyderm.ioJ This user is from outside of this forum
                                jazz@hachyderm.ioJ This user is from outside of this forum
                                jazz@hachyderm.io
                                wrote sidst redigeret af
                                #31

                                @MThaastrup det lyder til, at du acer den!

                                Det bliver en succes kan jeg mærke!

                                mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                0
                                • jazz@hachyderm.ioJ jazz@hachyderm.io

                                  @MThaastrup det lyder til, at du acer den!

                                  Det bliver en succes kan jeg mærke!

                                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                  mthaastrup@helvede.net
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #32

                                  @jazz bare klappen ikke går ned, er jeg faktisk happy. Tak, Lars!

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                    @Camlarsch tak

                                    pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
                                    pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
                                    pms@cupoftea.social
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #33

                                    @MThaastrup jeg vil gerne give både dig og @Camlarsch ret. Du har læst og hjernen har brug for off tid til at lægge det hele på de rigtige hylder. Det bliver en fest på tirsdag!

                                    mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                      @wolf det er det teknisk også, men mange tager supplerende masters oveni i andre fag. På den måde mudres billedet lidt.

                                      Din pointe består jo alligevel. Jeg har taget enormt mange eksamener i forvejen. Det er jo ikke nyt, det her.

                                      wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
                                      wolf@helvede.netW This user is from outside of this forum
                                      wolf@helvede.net
                                      wrote sidst redigeret af
                                      #34

                                      @MThaastrup Ja, pointen var naturligvis, at det er "endnu en dag i studiet", at du nu skal til eksamen, og at du nærmest bare skal tage det på rutinen, hvis ellers du er forberedt.

                                      Med forbehold for Lady Luck, selvfølgelitg. Det kan gå dårligere og bedre, end man "fortjener", men det er hverken ens skyld eller ære.

                                      (Jeg var først og fremmest vildt heldig i min afgangseksamen; det er en anden historie.)

                                      mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

                                        @MThaastrup jeg vil gerne give både dig og @Camlarsch ret. Du har læst og hjernen har brug for off tid til at lægge det hele på de rigtige hylder. Det bliver en fest på tirsdag!

                                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                        mthaastrup@helvede.net
                                        wrote sidst redigeret af
                                        #35

                                        @pms @Camlarsch Det bliver overstået i hvert fald, tak 😁

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • wolf@helvede.netW wolf@helvede.net

                                          @MThaastrup Ja, pointen var naturligvis, at det er "endnu en dag i studiet", at du nu skal til eksamen, og at du nærmest bare skal tage det på rutinen, hvis ellers du er forberedt.

                                          Med forbehold for Lady Luck, selvfølgelitg. Det kan gå dårligere og bedre, end man "fortjener", men det er hverken ens skyld eller ære.

                                          (Jeg var først og fremmest vildt heldig i min afgangseksamen; det er en anden historie.)

                                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                          mthaastrup@helvede.net
                                          wrote sidst redigeret af
                                          #36

                                          @wolf Den vil jeg gerne høre efter eksamen, tak 😁

                                          1 Reply Last reply
                                          0
                                          Svar
                                          • Svar som emne
                                          Login for at svare
                                          • Ældste til nyeste
                                          • Nyeste til ældste
                                          • Most Votes


                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          Powered by NodeBB Contributors
                                          Graciously hosted by data.coop
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Hjem
                                          • Seneste
                                          • Etiketter
                                          • Populære
                                          • Verden
                                          • Bruger
                                          • Grupper