Kan vi få Oslo Rådhus?
-
@forteller Det der er ikkje Bergen rådhus, det er fylkeshuset til Vestland.

@pilum *kremt* Se alt-tekst
E: Det er i Bergen, er poenget mitt
-
Kan vi få Oslo Rådhus?
Bergen: Vi har Oslo Rådhus hjemme!
Oslo Rådhus hjemme:
@forteller Velkommen til Bergen! Ikke gå glipp av Bergens svar på Louvre mens du er her.
-
@forteller Velkommen til Bergen! Ikke gå glipp av Bergens svar på Louvre mens du er her.
-
@forteller @pb Bra å nemne meg i svar til eit bilete av jobben min
(Ja, eg jobbar i Bergens Louvre.)
-
-
@tanketom @forteller @pb
Det var vel der vi måtte gå for å hente ut stipendet vårt på tidleg 2000-tal. Ein gong var det 950 framom meg i køa. -
@tanketom @forteller @pb
Det var vel der vi måtte gå for å hente ut stipendet vårt på tidleg 2000-tal. Ein gong var det 950 framom meg i køa.@TanteGulo @forteller @pb Eg henta vitnemål og kanskje adgangskort her i mi tid. Men no bur @cdn her: https://www.uib.no/cdn/169475/vi-bur-her-no
-
@tanketom @forteller @pb
Det var vel der vi måtte gå for å hente ut stipendet vårt på tidleg 2000-tal. Ein gong var det 950 framom meg i køa.@TanteGulo Måtte de møte opp fysisk for å hente ut stipend? 🤯
-
@TanteGulo Måtte de møte opp fysisk for å hente ut stipend? 🤯
@pilum @tanketom @forteller @pb
Ja, du fekk utlevert gjeldsbrevet for eitt semester når du møtte opp med legitimasjon og den papirlappen som viste at du var semesterregistrert og oppmeldt til eksamen. Så gjekk du i banken med gjeldsbrevet og fekk aktivert det inn på kontoen din.
Dei digitale systema prata ikkje saman på den tida. Men det var ikkje mange åra. Eg starta i 2002. Kanskje frå 2004/5 alt gjekk på nett? -
@pilum @tanketom @forteller @pb
Ja, du fekk utlevert gjeldsbrevet for eitt semester når du møtte opp med legitimasjon og den papirlappen som viste at du var semesterregistrert og oppmeldt til eksamen. Så gjekk du i banken med gjeldsbrevet og fekk aktivert det inn på kontoen din.
Dei digitale systema prata ikkje saman på den tida. Men det var ikkje mange åra. Eg starta i 2002. Kanskje frå 2004/5 alt gjekk på nett?@TanteGulo @tanketom @forteller @pb Eg starta i 2003, og kan ikkje hugse anna enn at det gjekk 100% på nett. Men eg gjekk på høgskulen. Kanskje det var annleis der.
-
@TanteGulo @tanketom @forteller @pb Eg starta i 2003, og kan ikkje hugse anna enn at det gjekk 100% på nett. Men eg gjekk på høgskulen. Kanskje det var annleis der.
@pilum @TanteGulo @forteller @pb Eg starta i 2007 og då var iallfall alle pengar på nett.