Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hvilke...

Hvilke...

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
32 Indlæg 8 Posters 276 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • for@helvede.netF for@helvede.net

    @Camlarsch var jeres melder-krig med eller uden spyt-klat?

    camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
    camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
    camlarsch@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #13

    @for Med! Men man SKULLE sigte væk fra de andre.

    1 Reply Last reply
    0
    • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

      @Camlarsch @for "jeg melder diplomatisk konflikt med risiko for lettere sanktioner"

      for@helvede.netF This user is from outside of this forum
      for@helvede.netF This user is from outside of this forum
      for@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #14

      @infonauten @Camlarsch "jeg eskalerer situationen, men holder mig inden for FN mandatet"

      1 Reply Last reply
      0
      • camlarsch@helvede.netC camlarsch@helvede.net

        @infonauten @for Jeg havde da vist også hønseringe. Husker intet om, hvad man skulle med dem. Måske var det min mor, der vidste det.

        infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
        infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
        infonauten@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #15

        @Camlarsch @for vi lavede kæder af dem, og spillede mod hinanden, man skulle ramme modstanderens. Nogen nøjedes bare med at lave kæder. Andre var vildt kompetitive og spillede med "hvis man vinder, overtager man modstanderens kæde".

        camlarsch@helvede.netC folfdk@helvede.netF 2 Replies Last reply
        0
        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net shared this topic
        • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

          @Camlarsch @for vi lavede kæder af dem, og spillede mod hinanden, man skulle ramme modstanderens. Nogen nøjedes bare med at lave kæder. Andre var vildt kompetitive og spillede med "hvis man vinder, overtager man modstanderens kæde".

          camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
          camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
          camlarsch@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #16

          @infonauten @for Kom lige i tanke om glansbilleder og klistermærker og brevpapir. Der var også nogle, der byttede aggressivt.

          Det minder vist om nutidens Pokemonkort-problemer i skolen. Kan bare ikke huske, at nogen voksne var ind over dengang. Og ved, at jeg aldrig var avanceret hverken samler eller bytter. Gad vide, hvad nutidens forældre ville stille op med hønseringe- og glaskuglespil?

          for@helvede.netF 1 Reply Last reply
          0
          • camlarsch@helvede.netC camlarsch@helvede.net

            @infonauten @for Kom lige i tanke om glansbilleder og klistermærker og brevpapir. Der var også nogle, der byttede aggressivt.

            Det minder vist om nutidens Pokemonkort-problemer i skolen. Kan bare ikke huske, at nogen voksne var ind over dengang. Og ved, at jeg aldrig var avanceret hverken samler eller bytter. Gad vide, hvad nutidens forældre ville stille op med hønseringe- og glaskuglespil?

            for@helvede.netF This user is from outside of this forum
            for@helvede.netF This user is from outside of this forum
            for@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #17

            @Camlarsch @infonauten flaske etiketter!

            infonauten@helvede.netI 1 Reply Last reply
            0
            • for@helvede.netF for@helvede.net

              @Camlarsch @infonauten flaske etiketter!

              infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
              infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
              infonauten@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #18

              @for @Camlarsch yeah, samlinger var en ting. Etiketter, kapsler, glansbilleder.

              sorenmriis@helvede.netS 1 Reply Last reply
              0
              • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

                @Camlarsch @for vi lavede kæder af dem, og spillede mod hinanden, man skulle ramme modstanderens. Nogen nøjedes bare med at lave kæder. Andre var vildt kompetitive og spillede med "hvis man vinder, overtager man modstanderens kæde".

                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #19

                @infonauten
                Samme her.
                Og en lang kæde var så mere risikabel at spille med, fordi man kunne miste flere "hønseringe", men tilgengæld også kunne være lettere at ramme en anden fordi den kunne folde sig rundt om en forhindring og ramme noget bagved

                Perfekte forhold indendørs på en skole med en lang (80 meter) gang med linoleum og mindre blomsterkummer og lignende som man kunne gemme sig bagved.

                @Camlarsch @for

                infonauten@helvede.netI mthaastrup@helvede.netM 2 Replies Last reply
                0
                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                  @infonauten
                  Samme her.
                  Og en lang kæde var så mere risikabel at spille med, fordi man kunne miste flere "hønseringe", men tilgengæld også kunne være lettere at ramme en anden fordi den kunne folde sig rundt om en forhindring og ramme noget bagved

                  Perfekte forhold indendørs på en skole med en lang (80 meter) gang med linoleum og mindre blomsterkummer og lignende som man kunne gemme sig bagved.

                  @Camlarsch @for

                  infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                  infonauten@helvede.netI This user is from outside of this forum
                  infonauten@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #20

                  @folfdk @Camlarsch @for yes, jeg mindes et sygt trick shot jeg lavede med en lang kæde som jeg skruede og ramte en fyr, der gemte sig bag et radiatorrør. Tak for at minde mig om at det var en ting.

                  camlarsch@helvede.netC 1 Reply Last reply
                  0
                  • for@helvede.netF for@helvede.net

                    Hvilke... Simple lege legede du som barn? Jeg kom lige i tanke om glaskugler og yoyo. Hvad pokker handlede glas kuglerne om? Jeg kan huske man kunne vinde dem fra hinanden..

                    sjippe! Men det var ret kønnet - kun pigerne. Den ene gang jeg prøvede (med sådan er klatrereb fra gymnastik), brækkede jeg armen.

                    sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                    sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                    sorenmriis@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #21

                    @for vi byggede og lavede bare generelt mange ting. Huler, en båd, flitsbuer, sæbekassebil, en muret ovn nede i baghaven til at bage æbler i… Og alting saltdejs-relateret!

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

                      @folfdk @Camlarsch @for yes, jeg mindes et sygt trick shot jeg lavede med en lang kæde som jeg skruede og ramte en fyr, der gemte sig bag et radiatorrør. Tak for at minde mig om at det var en ting.

                      camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                      camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                      camlarsch@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #22

                      @infonauten @folfdk @for Okay, jeg har vist aldrig spillet med dem. Kan ikke huske, man skulle ramme hinanden. 😳

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • infonauten@helvede.netI infonauten@helvede.net

                        @for @Camlarsch yeah, samlinger var en ting. Etiketter, kapsler, glansbilleder.

                        sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                        sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                        sorenmriis@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #23

                        @Camlarsch @for @infonauten min mors 1950er samling af servietter blev brugt til hendes 65-års fødselsdag. En damefrokost for 65 kvinder, dækket med en moderne hvid serviet under en noget sprød, gulnet og gammel serviet. Og alle de gamle var naturligvis forskellige.
                        (Vi sønner og vores far var inviterede med til at servere og stå i køkkenet.)

                        camlarsch@helvede.netC 1 Reply Last reply
                        0
                        • sorenmriis@helvede.netS sorenmriis@helvede.net

                          @Camlarsch @for @infonauten min mors 1950er samling af servietter blev brugt til hendes 65-års fødselsdag. En damefrokost for 65 kvinder, dækket med en moderne hvid serviet under en noget sprød, gulnet og gammel serviet. Og alle de gamle var naturligvis forskellige.
                          (Vi sønner og vores far var inviterede med til at servere og stå i køkkenet.)

                          camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                          camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                          camlarsch@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #24

                          @SorenMRiis Det lyder som den perfekte målgruppe!

                          @for @infonauten

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                            @infonauten
                            Samme her.
                            Og en lang kæde var så mere risikabel at spille med, fordi man kunne miste flere "hønseringe", men tilgengæld også kunne være lettere at ramme en anden fordi den kunne folde sig rundt om en forhindring og ramme noget bagved

                            Perfekte forhold indendørs på en skole med en lang (80 meter) gang med linoleum og mindre blomsterkummer og lignende som man kunne gemme sig bagved.

                            @Camlarsch @for

                            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mthaastrup@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #25
                            Dette indlæg er slettet!
                            1 Reply Last reply
                            0
                            • for@helvede.netF for@helvede.net

                              Hvilke... Simple lege legede du som barn? Jeg kom lige i tanke om glaskugler og yoyo. Hvad pokker handlede glas kuglerne om? Jeg kan huske man kunne vinde dem fra hinanden..

                              sjippe! Men det var ret kønnet - kun pigerne. Den ene gang jeg prøvede (med sådan er klatrereb fra gymnastik), brækkede jeg armen.

                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                              #26
                              Dette indlæg er slettet!
                              mthaastrup@helvede.netM for@helvede.netF 2 Replies Last reply
                              1
                              0
                              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net shared this topic
                              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                Dette indlæg er slettet!

                                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                mthaastrup@helvede.net
                                wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                                #27
                                Dette indlæg er slettet!
                                1 Reply Last reply
                                0
                                • for@helvede.netF for@helvede.net

                                  Hvilke... Simple lege legede du som barn? Jeg kom lige i tanke om glaskugler og yoyo. Hvad pokker handlede glas kuglerne om? Jeg kan huske man kunne vinde dem fra hinanden..

                                  sjippe! Men det var ret kønnet - kun pigerne. Den ene gang jeg prøvede (med sådan er klatrereb fra gymnastik), brækkede jeg armen.

                                  jesper_linnet@hachyderm.ioJ This user is from outside of this forum
                                  jesper_linnet@hachyderm.ioJ This user is from outside of this forum
                                  jesper_linnet@hachyderm.io
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #28

                                  @for Vi brugte meget at tegne med kridt (hjembragt fra Stevns Klint) på fliserne i indkørslen og lidt ude på vejen. Få gange på husmuren, men det var min far ikke rigtig fan af 😀

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • for@helvede.netF for@helvede.net

                                    Hvilke... Simple lege legede du som barn? Jeg kom lige i tanke om glaskugler og yoyo. Hvad pokker handlede glas kuglerne om? Jeg kan huske man kunne vinde dem fra hinanden..

                                    sjippe! Men det var ret kønnet - kun pigerne. Den ene gang jeg prøvede (med sådan er klatrereb fra gymnastik), brækkede jeg armen.

                                    djernaes@mastodon.socialD This user is from outside of this forum
                                    djernaes@mastodon.socialD This user is from outside of this forum
                                    djernaes@mastodon.social
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #29

                                    @for Terra (https://dax2.wordpress.com/2012/09/21/spillede-i-terra/)

                                    for@helvede.netF 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                      Dette indlæg er slettet!

                                      for@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                      for@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                      for@helvede.net
                                      wrote sidst redigeret af
                                      #30

                                      @MThaastrup Syvstjerne? Svingfigur? Tror aldrig jeg har hørt om dem

                                      mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • djernaes@mastodon.socialD djernaes@mastodon.social

                                        @for Terra (https://dax2.wordpress.com/2012/09/21/spillede-i-terra/)

                                        for@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                        for@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                        for@helvede.net
                                        wrote sidst redigeret af
                                        #31

                                        @djernaes joooh, måske, men jeg er ikke sikker på jeg har har hørt navnet ... Jeg tænker nok mere på det som en glaskugle variant

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • jwcph@helvede.netJ jwcph@helvede.net shared this topic
                                        • for@helvede.netF for@helvede.net

                                          @MThaastrup Syvstjerne? Svingfigur? Tror aldrig jeg har hørt om dem

                                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                          mthaastrup@helvede.net
                                          wrote sidst redigeret af
                                          #32
                                          Dette indlæg er slettet!
                                          1 Reply Last reply
                                          0
                                          Svar
                                          • Svar som emne
                                          Login for at svare
                                          • Ældste til nyeste
                                          • Nyeste til ældste
                                          • Most Votes


                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          Powered by NodeBB Contributors
                                          Graciously hosted by data.coop
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Hjem
                                          • Seneste
                                          • Etiketter
                                          • Populære
                                          • Verden
                                          • Bruger
                                          • Grupper