Servicemeddelelse: Hvis man inden for de næste ca 10 år på et givent tidspunkt gerne vil vide, hvad jeg foretager mig, er der en ret god sandsynlighed i dagtimerne for, at jeg er i færd med enten at skrive eller tænke over en bog om Grundtvigs salmer.
-
Skvattede lige over en gammel reportage fra mit doktorforsvar i 2005. Jeg synes ikke helt, det fremgår, at det var noget af det sjoveste, jeg nogensinde har gjort. Men det var det.
> Her smiler Sune Auken bredt, tager sig til hovedet og drejer en fuld gang rundt om sig selv mens salen bryder ud i latter.
Det ville jeg have elsket at se

-
> Her smiler Sune Auken bredt, tager sig til hovedet og drejer en fuld gang rundt om sig selv mens salen bryder ud i latter.
Det ville jeg have elsket at se

Det var SÅ sjovt. Folk troede efterfølgende, at Johnny Kondrup og jeg nu virkelig måtte være i hårene på hinanden. I virkeligheden havde vi begge moret os kosteligt.
-
Det var SÅ sjovt. Folk troede efterfølgende, at Johnny Kondrup og jeg nu virkelig måtte være i hårene på hinanden. I virkeligheden havde vi begge moret os kosteligt.
Det er en form for show-brydning. Det skal være helt vildt dramatisk, men i virkeligheden kommer ingen til skade.