Nu begynder det at blive pinligt at jeg løber den samme rute hele tiden, men det er hvad der lige er overskud til.
-
Nu begynder det at blive pinligt at jeg løber den samme rute hele tiden, men det er hvad der lige er overskud til.
Havearbejdet har invaderet min lænd og nægter at slippe, så jeg forsøger med øvelser og så videre, tak for sundhed.dk

Det går fremad, men helt stille og roligt i dag
-
Havearbejdet har invaderet min lænd og nægter at slippe, så jeg forsøger med øvelser og så videre, tak for sundhed.dk

En løbetur er en løbetur, og så må inspirationen, eventyrlysten og overskuddet komme tilbage senere. En øm lænd er ikke at spøge med, så det er flot, at du overhovedet kom ud; bravo!
-

@folfdk Velkommen i klubben for løbere, der altid løber den samme rute

Godt, at det går stille og roligt fremad med lænden, og at den trods alt lader dig komme ud.
-
En løbetur er en løbetur, og så må inspirationen, eventyrlysten og overskuddet komme tilbage senere. En øm lænd er ikke at spøge med, så det er flot, at du overhovedet kom ud; bravo!
Tak Aske! Det er rigtigt! Der er op og ned ture, så må det komme som det kommer, når der igen er lidt mere overskud.
Jeg var meget påpasselig med at mærke efter og har en aftale hos massør i morgen så der gerne skulle komme mere ro på og jeg kan komme ud igen, også med lidt kvalitet i træningen