Hvad med en regering bestående af os fra mastodon?
-
Hvad med en regering bestående af os fra mastodon? Jeg melder mig gerne som OSM. Open Source Minister.
-
@simonjust @anport @nerdd Jeg vil i al ydmyghed være en god B-kulturminister.
-
@simonjust @anport @nerdd Jeg vil i al ydmyghed være en god B-kulturminister.
@fanden @simonjust @anport @nerdd jeg gider måske at være slacker-minister. Måske.
-
@fanden @simonjust @anport @nerdd jeg gider måske at være slacker-minister. Måske.
@infonauten Er den rolle ikke nemmere at fylde ved at få en eksisterende minister over på Mastodon?
-
@infonauten Er den rolle ikke nemmere at fylde ved at få en eksisterende minister over på Mastodon?
@Gjoel @infonauten @simonjust @anport @nerdd Buh, reaktionært!
Men vi kan være sikre på at LLR byder ind på posten, hvis Ulf fortsætter med at vakle. -
Jeg skriver mig op som prokrastinationsminister.. I morgen!
-
@tofticles aj, det ville jeg have gjort, jeg var bare ikke nået til det! @fanden @simonjust @anport @nerdd
-
@tofticles aj, det ville jeg have gjort, jeg var bare ikke nået til det! @fanden @simonjust @anport @nerdd
Jeg ved ikke rigtig om der skal være en vægelsindsminister... der er jo mange argumenter både for og imod.
Jeg har ikke lige besluttet mig for om jeg skal stille foreslaget....
-
Jeg ved ikke rigtig om der skal være en vægelsindsminister... der er jo mange argumenter både for og imod.
@tofticles @infonauten Jeg synes hellere I to skulle infiltrere CEPOS

-
@tofticles @infonauten Jeg synes hellere I to skulle infiltrere CEPOS

Du regner med at vi ville minimere skaderne derindefra?
Vi kunne måske gøre det i morgen.. eller måske på mandag..
-
Du regner med at vi ville minimere skaderne derindefra?
Vi kunne måske gøre det i morgen.. eller måske på mandag..
@tofticles Velkommen til den nye regering, samme som den gamle regering
@infonauten @simonjust @anport @nerdd -
J jeppe@uddannelse.social shared this topic
-
-
Hvad med en regering bestående af os fra mastodon? Jeg melder mig gerne som OSM. Open Source Minister.
Jeg vil være maxister, ressortområde overordnet underordnet.
-
@tofticles @infonauten @fanden @simonjust @anport @nerdd
Det lyder til der fint er plads til mig som forsknings- og undervisningsminister.
(Så forfremmer jeg @MThaastrup med det samme
) -
@tofticles @infonauten @fanden @simonjust @anport @nerdd
Det lyder til der fint er plads til mig som forsknings- og undervisningsminister.
(Så forfremmer jeg @MThaastrup med det samme
)@folfdk @tofticles @infonauten @fanden @simonjust @anport @nerdd @MThaastrup Jeg vil være katteminister. Uden "s".

-
@folfdk @tofticles @infonauten @fanden @simonjust @anport @nerdd @MThaastrup Jeg vil være katteminister. Uden "s".

@hunspirillen Du vil ikke være kattes minister?
Helt op til dig 
@folfdk @tofticles @infonauten @simonjust @anport @nerdd @MThaastrup
-
@hunspirillen Du vil ikke være kattes minister?
Helt op til dig 
@folfdk @tofticles @infonauten @simonjust @anport @nerdd @MThaastrup
-
@hunspirillen @fanden @folfdk @tofticles @infonauten @simonjust @anport @nerdd I kan stikke mig Justitsministeriet så.
Vi starter med en Forfatningsdomstol - og en ny grundlov der reelt beskytter demokrati og mindretal + udelukker dømte kriminelle fra Tinget på anden baggrund end parlamentarisme og "vurderet valgbarhed" (de hørte til i en tid, hvor folk var ærlige, og SELVFØLGELIG ikke ville vælge en dømt)
-
@hunspirillen @fanden @folfdk @tofticles @infonauten @simonjust @anport @nerdd I kan stikke mig Justitsministeriet så.
Vi starter med en Forfatningsdomstol - og en ny grundlov der reelt beskytter demokrati og mindretal + udelukker dømte kriminelle fra Tinget på anden baggrund end parlamentarisme og "vurderet valgbarhed" (de hørte til i en tid, hvor folk var ærlige, og SELVFØLGELIG ikke ville vælge en dømt)
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@tokeriis @MThaastrup @hunspirillen @folfdk @tofticles @infonauten @simonjust @anport @nerdd I dag gik jeg indtil klokken 11 uden at nævne borgerløn. Hvem tager den?*
* Ikke slacker- eller prokrastineringsdepartementerne, tak!