Vi tager den lige en gang til, nu K ikke hørte efter:
-
@svedigtype @MThaastrup @tofticles @fanden
Det er nok ca mig tror jeg@folfdk Jeg sad sjovt nok lige og tænkte hvilken emoji jeg ville tildele dig, haha
Hvorfor den blå boks? Hopper du op med den som en trold af en æske, og så er det bare med musik istedet?
-
@MThaastrup Jo, en queen skal da hele tiden deale med kriser, har du ikke set Bridgerton?!
Det er ikke dig der skaber kriserne jo, men du må finde ud af at fixe dem på den bedst mulige måde for alle.
Det er meget queen energy for mig. Men! Det er dig og din emoji (selvom jeg virkelig prøver at presse min mening ned over dig ...
).
For mig er du queen!
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Tak. Men det føles ikke som mig.
-
-
@MThaastrup @svedigtype @tofticles @folfdk Jeg så "emoji-AI" og stod fuldstændig af
-
@folfdk Jeg sad sjovt nok lige og tænkte hvilken emoji jeg ville tildele dig, haha
Hvorfor den blå boks? Hopper du op med den som en trold af en æske, og så er det bare med musik istedet?
@svedigtype
Det var bare den der kom frem da jeg trykkede på musikVed ikke hvordan man kombinerer andre ting.
Den her 🧬 skulle nok være med.
Men med hensyn til boksen, så måske noget med at man lige skal åbne mig før der kommer noget ud. (På sin vis)
-
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Hvilken emoji er jeg mon så? Noget med et hjerte, der på en eller anden måde altid redder sig selv i en faldskærm, uanset hvad der sker?
@MThaastrup
Jeg synes den er helt fantastisk! -
@svedigtype
Det var bare den der kom frem da jeg trykkede på musikVed ikke hvordan man kombinerer andre ting.
Men med hensyn til boksen, så måske noget med at man lige skal åbne mig før der kommer noget ud. (På sin vis)
@folfdk Hvis man kombinerer 🧬 og
bliver det til .... (nej, ikke tissemand).
Ikke hvad jeg havde forventet
-
@folfdk Hvis man kombinerer 🧬 og
bliver det til .... (nej, ikke tissemand).
Ikke hvad jeg havde forventet
@svedigtype
Det er nemlig forkert det der, for jeg lytter ikke til musikken, jeg laver musikken ! -
@svedigtype
Det er nemlig forkert det der, for jeg lytter ikke til musikken, jeg laver musikken !@folfdk Ja, jeg forventede også noget andet ... Måske mere at helixet bestod af små noder, eller noget.
Dårligt mashup. De er ikke alle lige gode
.
Jeg kan ikke huske hvilket instrument du spiller på?
-
@svedigtype
Den her er måske bedre!
-
Den her er måske bedre!
@folfdk Jaaaaah, den er da -så- fin!!
-
@folfdk Ja, jeg forventede også noget andet ... Måske mere at helixet bestod af små noder, eller noget.
Dårligt mashup. De er ikke alle lige gode
.
Jeg kan ikke huske hvilket instrument du spiller på?
-
@folfdk
️ : Jeg er en idiot, jeg ved det godt.
-
@MThaastrup
Jeg synes den er helt fantastisk!@folfdk @svedigtype @tofticles @fanden Det er selvfølgelig ikke et ansigt (menneske eller dyr), men so be it.
-
@folfdk @svedigtype @tofticles @fanden Det er selvfølgelig ikke et ansigt (menneske eller dyr), men so be it.
@MThaastrup @folfdk @tofticles @fanden Der er ingen regler, kun mig der fjoller
️
-
@folfdk
️ : Jeg er en idiot, jeg ved det godt.
@svedigtype men.... Det er ikke en barytonsax.
Og du er da ikke helt lonely mere
-
@svedigtype men.... Det er ikke en barytonsax.
Og du er da ikke helt lonely mere
@folfdk Det tænkte jeg nok, og nej, men den poppede bare ind i mit hovede
🫣
-
@folfdk Det tænkte jeg nok, og nej, men den poppede bare ind i mit hovede
🫣
Jeg påskønner tanken!