Vi tager den lige en gang til, nu K ikke hørte efter:
-
@MThaastrup @tofticles Du vækkede den fra de døde, Mette
-
@tofticles @fanden Det er den nye udgave af "banana for scale"!
-
@tofticles @fanden Det er den nye udgave af "banana for scale"!
@MThaastrup @tofticles @fanden
Der mangler guldkæder?
Edit: jeg knuselsker fuldstændig den her tråd, og er mega glad for at læse jeres "banter", så det her er et forsøg på at være med.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@MThaastrup @tofticles @fanden
Der mangler guldkæder?
Edit: jeg knuselsker fuldstændig den her tråd, og er mega glad for at læse jeres "banter", så det her er et forsøg på at være med.
@folfdk @fanden Du er altid velkommen i toget på vej ud over kanten Folmer
.
@MThaastrup Jeg flækker af de sammensatte emojis
- @svedigtype har lavet nogle episke.
-
@folfdk @fanden Du er altid velkommen i toget på vej ud over kanten Folmer
.
@MThaastrup Jeg flækker af de sammensatte emojis
- @svedigtype har lavet nogle episke.
@tofticles @folfdk @fanden @svedigtype Jeg elsker den emojifunktion!
-
@tofticles @folfdk @fanden @svedigtype Jeg elsker den emojifunktion!
@MThaastrup @folfdk @fanden @svedigtype Jeg siger bare.. tornadoen er din ven..
-
@MThaastrup @folfdk @fanden @svedigtype Jeg siger bare.. tornadoen er din ven..
@tofticles @folfdk @fanden @svedigtype he, den har jeg også brugt nogle gange.
-
@tofticles @folfdk @fanden @svedigtype he, den har jeg også brugt nogle gange.
@MThaastrup @tofticles @folfdk @fanden Og nu må jeg jo så komme på banen med tornadoen og afslører både at Tofty og jeg hver har en emoji der repræsenterer os hver især, hhv.
og
.
Og tornadoen har virkelig pegged us hver især ...
️ vs
️
Tofty er i fuld kontrol over sine zoomies, mens jeg bliver kastet kaotisk rundt når ting skal gå stærkt. Følte mig så ramt. Dumme emoji-mashup-ai
️
-
@MThaastrup @tofticles @folfdk @fanden Og nu må jeg jo så komme på banen med tornadoen og afslører både at Tofty og jeg hver har en emoji der repræsenterer os hver især, hhv.
og
.
Og tornadoen har virkelig pegged us hver især ...
️ vs
️
Tofty er i fuld kontrol over sine zoomies, mens jeg bliver kastet kaotisk rundt når ting skal gå stærkt. Følte mig så ramt. Dumme emoji-mashup-ai
️
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Hvilken emoji er jeg mon så? Noget med et hjerte, der på en eller anden måde altid redder sig selv i en faldskærm, uanset hvad der sker?
-
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Hvilken emoji er jeg mon så? Noget med et hjerte, der på en eller anden måde altid redder sig selv i en faldskærm, uanset hvad der sker?
@MThaastrup @svedigtype @folfdk @fanden Årh - den er godt nok også fin!
-
@MThaastrup Nurh! Men du skal have een base-emoji, som er dig, det siger reglerne!
Den her nuttede mashup er så når du redder dig selv, ja .. Men hvilken base-emoji føler du repræsenterer dig? Hvis du mærker efter helt ind i sjælen?
Hele din personlighed, historie, sjæl og det der gør dig til dig, kan nemlig koges ned til en lille bitte emoji, ja!
-
@MThaastrup Nurh! Men du skal have een base-emoji, som er dig, det siger reglerne!
Den her nuttede mashup er så når du redder dig selv, ja .. Men hvilken base-emoji føler du repræsenterer dig? Hvis du mærker efter helt ind i sjælen?
Hele din personlighed, historie, sjæl og det der gør dig til dig, kan nemlig koges ned til en lille bitte emoji, ja!
-
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Jeg tænker lige, hvad kernen er. Vender tilbage om lidt
-
@MThaastrup Altså, hvis jeg skulle give dig en, så ville det jo være
... men jeg ved så heller ikke om du føler dig forbundet med noget dyr, fx ...
-
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Jeg tænker lige, hvad kernen er. Vender tilbage om lidt
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Jeg kan ikke finde på andet, desværre.
Mit liv har nok meget været sådan, at jeg siden jeg var 11 år altid var enten midtvejs i at redde mig selv eller andre, for sådan er mit liv nu engang. Så - jeg identificerer mig med den her. Hvis I andre har bedre bud ud fra jeres SoMe-kendskab, så skyd løs
-
@MThaastrup Altså, hvis jeg skulle give dig en, så ville det jo være
... men jeg ved så heller ikke om du føler dig forbundet med noget dyr, fx ...
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Jeg føler mig absolut ikke som queen - så ville der vel ikke konstant være nye kriser på tallerkenen
️
-
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Jeg kan ikke finde på andet, desværre.
Mit liv har nok meget været sådan, at jeg siden jeg var 11 år altid var enten midtvejs i at redde mig selv eller andre, for sådan er mit liv nu engang. Så - jeg identificerer mig med den her. Hvis I andre har bedre bud ud fra jeres SoMe-kendskab, så skyd løs
@MThaastrup Den er altså også virkelig fin
Så må det blive 🪂 hvis jeg skal bruge dig i en emoji-rebus ...
🥰
-
@svedigtype @tofticles @folfdk @fanden Jeg føler mig absolut ikke som queen - så ville der vel ikke konstant være nye kriser på tallerkenen
️
@MThaastrup Jo, en queen skal da hele tiden deale med kriser, har du ikke set Bridgerton?!
Det er ikke dig der skaber kriserne jo, men du må finde ud af at fixe dem på den bedst mulige måde for alle.
Det er meget queen energy for mig. Men! Det er dig og din emoji (selvom jeg virkelig prøver at presse min mening ned over dig ...
).
For mig er du queen!
-
@MThaastrup Den er altså også virkelig fin
Så må det blive 🪂 hvis jeg skal bruge dig i en emoji-rebus ...
🥰
@svedigtype @MThaastrup @tofticles @fanden
Det er nok ca mig tror jeg -
@svedigtype @MThaastrup @tofticles @fanden
Det er nok ca mig tror jeg@folfdk @svedigtype @MThaastrup @fanden Oooh den er fin!!