Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Om godt et par timer lander uge 1.

Om godt et par timer lander uge 1.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
havehost
2 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
    pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
    pms@cupoftea.social
    wrote sidst redigeret af

Om godt et par timer lander uge 1. Det er lidt som en tyvstart på 2026 og betyder at det er tid til det nyt #: #Havehøst. Reglerne er at man hver uge skriver om noget der er har høstet i haven (eller sanket i naturen) og hvad det er brugt til, måske med en opskrift hvis det er relevant og der er ork tilovers. Man må gerne kombinere med andre råvarer, men der skal være minimum en havehøstet komponent. Jeg har efterhånden en pæn diversitet, der kan høstes i haven, så meget at jeg af og til glemmer at få den brugt. Nogle ting kan jeg helt glemme jeg har plantet 😁. Et ugentligt tooth er en god måde at få kikket på hvad jeg er rig på i nuet og få det brugt. Jeg vil klistre #Havehøst på ugens havehøsttooth så du kan mute hvis det bliver træls i længden.

pms@cupoftea.socialP 1 Reply Last reply
    2
    0
    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net shared this topic
      simonjust@mstdn.dkS simonjust@mstdn.dk shared this topic
    • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

Om godt et par timer lander uge 1. Det er lidt som en tyvstart på 2026 og betyder at det er tid til det nyt #: #Havehøst. Reglerne er at man hver uge skriver om noget der er har høstet i haven (eller sanket i naturen) og hvad det er brugt til, måske med en opskrift hvis det er relevant og der er ork tilovers. Man må gerne kombinere med andre råvarer, men der skal være minimum en havehøstet komponent. Jeg har efterhånden en pæn diversitet, der kan høstes i haven, så meget at jeg af og til glemmer at få den brugt. Nogle ting kan jeg helt glemme jeg har plantet 😁. Et ugentligt tooth er en god måde at få kikket på hvad jeg er rig på i nuet og få det brugt. Jeg vil klistre #Havehøst på ugens havehøsttooth så du kan mute hvis det bliver træls i længden.

pms@cupoftea.social
      wrote sidst redigeret af

#Havehøst uge 1. Har du ti cm2 haveplads tilovers, og lyst til noget nemt og spiseligt kan elefant hvidløg anbefales ❤️. December har været meget mild og de elefant hvidløgsfed jeg har sat under kirsebærtræerne er allerede klar til at få høstet toppen til salat og gryderetter (til alt hvor du vil bruge forårsløg). Toppen kan høstes af hovedfedet en gang, og løbende af sidefedene. På den måde holder jeg densiteten af løgene nede så hovedløgene kan vokse til efter den første høst. I dag høstede jeg en top og brugte den til den beste sneppe ret jeg nogensinde har smagt. Opskriften så vidt jeg kan huske kommer i næste tooth.

1 Reply Last reply
      1
      0
      • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net shared this topic
      Svar
      • Svar som emne
      Login for at svare
      • Ældste til nyeste
      • Nyeste til ældste
      • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld