Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. En lille #Surdej opdatering fra mig.

En lille #Surdej opdatering fra mig.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
surdejengodting
7 Indlæg 2 Posters 25 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #1

    En lille #Surdej opdatering fra mig.

    Jeg var i Silvan og der var simpelthen en hævekurv! I den størrelse jeg mangler. 30*15*8cm i rattan. Sådan #EnGodTing måtte jeg jo ikke lade slippe.

    Så nu håber jeg at brødet får en form der passer bedre til det andet udstyr jeg har, og så bliver det spændende at se om brødet i morgen springer lidt mere op.

    (Og så var der solskin på turen, men lidt let regn hjemad, men det tog jeg heldigvis med et smil og en god podcast 😀)

    E 1 Reply Last reply
    0
    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

      En lille #Surdej opdatering fra mig.

      Jeg var i Silvan og der var simpelthen en hævekurv! I den størrelse jeg mangler. 30*15*8cm i rattan. Sådan #EnGodTing måtte jeg jo ikke lade slippe.

      Så nu håber jeg at brødet får en form der passer bedre til det andet udstyr jeg har, og så bliver det spændende at se om brødet i morgen springer lidt mere op.

      (Og så var der solskin på turen, men lidt let regn hjemad, men det tog jeg heldigvis med et smil og en god podcast 😀)

      E This user is from outside of this forum
      E This user is from outside of this forum
      eskealler@mastodon.social
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @folfdk spændende! Jeg er aldrig rigtigt lykkedes med hævekurve.

      folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
      0
      • E eskealler@mastodon.social

        @folfdk spændende! Jeg er aldrig rigtigt lykkedes med hævekurve.

        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
        folfdk@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @eskealler

        Ja, nu bliver det spændende at se hvordan det går i morgen tidlig!

        Er det noget særligt der ikke vil lykkes med hævekurv for dig? Eller er det bare en anden slags process end du har lyst til at benytte?

        E 1 Reply Last reply
        0
        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

          @eskealler

          Ja, nu bliver det spændende at se hvordan det går i morgen tidlig!

          Er det noget særligt der ikke vil lykkes med hævekurv for dig? Eller er det bare en anden slags process end du har lyst til at benytte?

          E This user is from outside of this forum
          E This user is from outside of this forum
          eskealler@mastodon.social
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @folfdk jeg tror jeg har brugt for billigt mel og for høj hydrering. De sidste par år har jeg bare bagt flutes og boller. Her er enden af den fra aftensmaden. Men det kunne godt være at jeg skulle give mig i kast med høje brød igen, det er bare så nemt det andet... Oplever jeg.

          folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
          0
          • E eskealler@mastodon.social

            @folfdk jeg tror jeg har brugt for billigt mel og for høj hydrering. De sidste par år har jeg bare bagt flutes og boller. Her er enden af den fra aftensmaden. Men det kunne godt være at jeg skulle give mig i kast med høje brød igen, det er bare så nemt det andet... Oplever jeg.

            folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
            folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
            folfdk@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @eskealler

            Flutes og boller er også godt!!

            Jeg har desværre lidt ekstra tid på hånden lige nu, så jeg har givet mig i kast med det her 😅

            Det er nu meget fedt at lave noget hvor det føles som om der er et produkt!

            E 1 Reply Last reply
            0
            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

              @eskealler

              Flutes og boller er også godt!!

              Jeg har desværre lidt ekstra tid på hånden lige nu, så jeg har givet mig i kast med det her 😅

              Det er nu meget fedt at lave noget hvor det føles som om der er et produkt!

              E This user is from outside of this forum
              E This user is from outside of this forum
              eskealler@mastodon.social
              wrote sidst redigeret af
              #6

              @folfdk jeg går på dagpenge om et par uger, hvem ved, måske skal jeg give mig i kast med "brød med øre projektet" igen. Det er det bedste til cheesemelts. Det var noget med at de nogle gange blev klæge i bunden så vidt jeg husker, men jeg har overgivet mig til bedre mel siden og er nok også bedre til at formgive så det kan være det går bedre.

              folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
              0
              • E eskealler@mastodon.social

                @folfdk jeg går på dagpenge om et par uger, hvem ved, måske skal jeg give mig i kast med "brød med øre projektet" igen. Det er det bedste til cheesemelts. Det var noget med at de nogle gange blev klæge i bunden så vidt jeg husker, men jeg har overgivet mig til bedre mel siden og er nok også bedre til at formgive så det kan være det går bedre.

                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #7

                @eskealler

                Hvis du gør må du endelig huske at dele erfaringer, så jeg kan lære noget 🤓

                1 Reply Last reply
                0
                Svar
                • Svar som emne
                Login for at svare
                • Ældste til nyeste
                • Nyeste til ældste
                • Most Votes


                • Log ind

                • Har du ikke en konto? Tilmeld

                • Login or register to search.
                Powered by NodeBB Contributors
                Graciously hosted by data.coop
                • First post
                  Last post
                0
                • Hjem
                • Seneste
                • Etiketter
                • Populære
                • Verden
                • Bruger
                • Grupper