"Opdaterede tal for klimaberegninger for en fast forbindelse mellem Als og Fyn"
-
En femdobling af beregnet co2-udledning ... Stop nu det vanvid.
-
En femdobling af beregnet co2-udledning ... Stop nu det vanvid.
@jeppe PS: Anede ikke at der var planer om en rute den vej. Hvem hulan skulle få glæde af den?
-
@jeppe PS: Anede ikke at der var planer om en rute den vej. Hvem hulan skulle få glæde af den?
-
@tokeriis @jeppe de lokale politikere er sådan "det vil være godt for Faaborg, øget turisme og salg i butikker" og jeg er sådan, prøv at snakke med jeres kollegaer i Korsør. Plus, hvis man lægger en motorvej gennem den smukke natur som folk kommer for at se, hvorfor skulle de så komme? Som Jeppe siger, det er vanvid.
-
@Trine_DK @tokeriis ja, jeg rejser også indimellem den vej. Men de sjældne ture batter ikke meget i beregninger. Så samlet set sparer det ikke os på Fyn for noget. Men det smadrer vores natur og liv. Sidder på Sandbjerg Gods og kan høre Alssundbroen godt fire kilometer herfra. Hele Horne Land bliver et støjinferno...
-
@tokeriis @jeppe Jeg synes egentlig lidt at dele af vores infrastruktur mangler redundans når et skyggeflådeskib sejler ind i en bro. Især på forbindelsen sjælland/jylland.
Om løsningen er en als/fyn-bro + noget lolland/langeland, kattegatbro eller noget tredje vil jeg lade andre om at have holdninger til.
Men jeg har selvfølgelig også mobiltelefoni+data fra et helt andet selskab end der hvor jeg har min faste internetforbindelse.