Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
engodting
29 Indlæg 12 Posters 183 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

    Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

    For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

    Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

    Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

    holm@c.imH trine_dk@helvede.netT mjj@mstdn.dkM camlarsch@helvede.netC alf149@social.data.coopA 11 Replies Last reply
    0
    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

      Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

      Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

      For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

      Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

      Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

      holm@c.imH This user is from outside of this forum
      holm@c.imH This user is from outside of this forum
      holm@c.im
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @folfdk
      Hvis jeg lige skimmer din profil-> posts, så er det min fornemmelse at jeg har set dem (undtagen måske svar til folk, jeg ikke følger og den slags).

      Oplever du at folk ikke ser dine svar, eller bare engagerer mindre, end du er vant til?

      folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
      0
      • holm@c.imH holm@c.im

        @folfdk
        Hvis jeg lige skimmer din profil-> posts, så er det min fornemmelse at jeg har set dem (undtagen måske svar til folk, jeg ikke følger og den slags).

        Oplever du at folk ikke ser dine svar, eller bare engagerer mindre, end du er vant til?

        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
        folfdk@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @holm

        Tak for at tjekke!

        Jeg tror jeg har bildt mig selv noget ind, men ja, det har føltes lidt som om der var færre interaktioner 😅

        Og det går jo i virkeligheden lidt frem og tilbage, også for mig selv, i forhold til hvor meget tid jeg bruger her i forhold til ude i virkeligheden 😀

        holm@c.imH 1 Reply Last reply
        0
        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

          @holm

          Tak for at tjekke!

          Jeg tror jeg har bildt mig selv noget ind, men ja, det har føltes lidt som om der var færre interaktioner 😅

          Og det går jo i virkeligheden lidt frem og tilbage, også for mig selv, i forhold til hvor meget tid jeg bruger her i forhold til ude i virkeligheden 😀

          holm@c.imH This user is from outside of this forum
          holm@c.imH This user is from outside of this forum
          holm@c.im
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @folfdk S’føli 😊
          Det er nok til dels årstidsbestemt. Jeg deler feks stadig fredagsbog, nørdede betragtninger der ellers ikke kan være i mit hoved og begejstring over sær rockmusik.

          Men ellers bruger jeg mere tid i skoven, og mindre på skærmen (i hvert fald i fritiden). Det er meget typisk, at jeg kommer indenfor i august, og så ligger Home Assistant og græder ovre i et hjørne, fordi den er otte versioner bagud, 50 sensorer er utilgængelige og varmesystemet må forventes at være offline, hvis det pludselig bliver koldt.

          Men jeg tvivler på, at mange f.eks. pludselig har mutet dig - du er altid opmærksom på at være nysgerrig og ordentlig i dine interaktioner her (synes jeg). Personligt har jeg ikke så meget at byde ind med på dine emner, men det er jo bare mig 😅

          folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
          0
          • holm@c.imH holm@c.im

            @folfdk S’føli 😊
            Det er nok til dels årstidsbestemt. Jeg deler feks stadig fredagsbog, nørdede betragtninger der ellers ikke kan være i mit hoved og begejstring over sær rockmusik.

            Men ellers bruger jeg mere tid i skoven, og mindre på skærmen (i hvert fald i fritiden). Det er meget typisk, at jeg kommer indenfor i august, og så ligger Home Assistant og græder ovre i et hjørne, fordi den er otte versioner bagud, 50 sensorer er utilgængelige og varmesystemet må forventes at være offline, hvis det pludselig bliver koldt.

            Men jeg tvivler på, at mange f.eks. pludselig har mutet dig - du er altid opmærksom på at være nysgerrig og ordentlig i dine interaktioner her (synes jeg). Personligt har jeg ikke så meget at byde ind med på dine emner, men det er jo bare mig 😅

            folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
            folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
            folfdk@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @holm

            Tusind tak for feedback, det er dejligt lige at få et realitetstjek engang imellem.

            Og ja, det er nok rigtigt at der ikke er et kæmpe emne overlap (jeg skriver ikke så meget om linux og software her jo, for det plejer bare at virke 😅) og min musiksmag er mere jazz og klassisk.

            holm@c.imH 1 Reply Last reply
            0
            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

              @holm

              Tusind tak for feedback, det er dejligt lige at få et realitetstjek engang imellem.

              Og ja, det er nok rigtigt at der ikke er et kæmpe emne overlap (jeg skriver ikke så meget om linux og software her jo, for det plejer bare at virke 😅) og min musiksmag er mere jazz og klassisk.

              holm@c.imH This user is from outside of this forum
              holm@c.imH This user is from outside of this forum
              holm@c.im
              wrote sidst redigeret af
              #6

              @folfdk Ja sådan har vi jo alle vores hjørner 😊

              1 Reply Last reply
              0
              • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
                trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
                trine_dk@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #7

                @folfdk Jeg er meget mindre på her for tiden, hvilket også betyder jeg interagerer mindre med opslag. Hvis jeg stikker næsen forbi, så ser jeg somregel bare de nyeste opslag for den dag, og så er jeg videre.

                Der er så meget andet der tager min opmærksomhed. Nyt hus, ny have, dejligt vejr, projekter jeg er igang med.

                folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                0
                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                  Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                  Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                  For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                  Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                  Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                  mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
                  mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
                  mjj@mstdn.dk
                  wrote sidst redigeret af
                  #8

                  @folfdk Undskyld, men: Kunne man forestille sig, at det har noget at gøre med din ændrede livssituation?
                  Jeg forestiller mig, at din hverdag ser anderledes ud end for et par måneder siden.
                  Min kone og hendes børn var ude at rejse for nylig, og jeg kigger jo mestendels herover, når jeg har(/har brug for) en pause i mine gøremål; men i den periode kiggede jeg forbi i et omfang, hvor der bare ikke nåede at ske så meget imellem mine check-ins.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                    Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                    Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                    For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                    Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                    Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                    camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                    camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
                    camlarsch@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #9

                    @folfdk Jeg har i hvert fald været her mindre de sidste måneder. IRL har kaldt …

                    folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                    0
                    • trine_dk@helvede.netT trine_dk@helvede.net

                      @folfdk Jeg er meget mindre på her for tiden, hvilket også betyder jeg interagerer mindre med opslag. Hvis jeg stikker næsen forbi, så ser jeg somregel bare de nyeste opslag for den dag, og så er jeg videre.

                      Der er så meget andet der tager min opmærksomhed. Nyt hus, ny have, dejligt vejr, projekter jeg er igang med.

                      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                      folfdk@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #10

                      @Trine_DK

                      Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!

                      Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)

                      trine_dk@helvede.netT 1 Reply Last reply
                      0
                      • camlarsch@helvede.netC camlarsch@helvede.net

                        @folfdk Jeg har i hvert fald været her mindre de sidste måneder. IRL har kaldt …

                        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                        folfdk@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #11

                        @Camlarsch

                        Det er også bare godt når det gør det!

                        Jeg må selv se at komme ud af døren lidt mere! Det kommer i næste uge 😅

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                          Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                          Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                          For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                          Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                          Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                          alf149@social.data.coopA This user is from outside of this forum
                          alf149@social.data.coopA This user is from outside of this forum
                          alf149@social.data.coop
                          wrote sidst redigeret af
                          #12

                          @folfdk
                          Jeg har været meget on and off.
                          Fandt ud af jeg var meget aktiv på hjemmearbejdesdage. 🤔
                          Men har ikke haft så mange som tidligere.

                          Også har konen og jeg købt hus og får nøgler på mandag. Det har helt klart også taget noget af opmærksomheden.

                          Har derfor oprettet en liste med dem jeg synes har hyggelige indslag og når jeg har tid og tråden ikke er løbet væk, så prøver jeg at deltage.

                          folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                          0
                          • alf149@social.data.coopA alf149@social.data.coop

                            @folfdk
                            Jeg har været meget on and off.
                            Fandt ud af jeg var meget aktiv på hjemmearbejdesdage. 🤔
                            Men har ikke haft så mange som tidligere.

                            Også har konen og jeg købt hus og får nøgler på mandag. Det har helt klart også taget noget af opmærksomheden.

                            Har derfor oprettet en liste med dem jeg synes har hyggelige indslag og når jeg har tid og tråden ikke er løbet væk, så prøver jeg at deltage.

                            folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                            folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                            folfdk@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #13

                            @alf149

                            Tillykke med nyerhvervelsen, det kan helt sikkert godt tage en del tid!
                            Jeg håber det bliver godt.

                            Og jeg forsøger også at bruge lister, det hjælper med at følge med synes jeg!

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                              Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                              Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                              For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                              Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                              Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                              #14
                              Dette indlæg er slettet!
                              holm@c.imH 1 Reply Last reply
                              0
                              • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                                Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                                Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                                For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                                Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                                Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                                tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                                tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                                tanyakaroli@expressional.social
                                wrote sidst redigeret af
                                #15

                                @folfdk Som flere andre skriver har jeg jævnligt haft for meget andet at se til, selvom jeg faktisk synes det er så hyggeligt at tjekke ind med jer andre og høre hvad der sker hos jer. Men ofte rammer jeg lidt ved siden af hvornår andre er på, oplever jeg? Så scroller jeg til jeg finder et svar på en tråd og ser om det giver mening at følge den til toppen og byde lidt ind. Men meget går jeg helt sikkert bare glip af.

                                Hvordan går det hos dig, Folmer? Jeg håber du har det godt ♥️

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                  Dette indlæg er slettet!

                                  holm@c.imH This user is from outside of this forum
                                  holm@c.imH This user is from outside of this forum
                                  holm@c.im
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #16

                                  @MThaastrup @folfdk
                                  Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

                                  mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                                    @Trine_DK

                                    Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!

                                    Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)

                                    trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
                                    trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
                                    trine_dk@helvede.net
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #17

                                    @folfdk Tak Folmer 😊 du er også altid så sød til at sende opmuntrende beskeder.

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                                      Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                                      Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                                      For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                                      Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                                      Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                                      askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
                                      askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
                                      askekammer@mastodon.online
                                      wrote sidst redigeret af
                                      #18

                                      @folfdk

                                      Andre har allerede sagt det bedre end jeg kan. Men: Jeg har ikke lagt mærke til andet, end at du er akkurat lige så nærværende og deltagende som normalt. Om det samme kan siges om os andre, aner jeg ikke - men årstidernes skiften spiller sikkert en rolle...

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • holm@c.imH holm@c.im

                                        @MThaastrup @folfdk
                                        Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

                                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                        mthaastrup@helvede.net
                                        wrote sidst redigeret af
                                        #19
                                        Dette indlæg er slettet!
                                        mthaastrup@helvede.netM holm@c.imH 2 Replies Last reply
                                        0
                                        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                          Dette indlæg er slettet!

                                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                          mthaastrup@helvede.net
                                          wrote sidst redigeret af
                                          #20
                                          Dette indlæg er slettet!
                                          folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                                          0
                                          Svar
                                          • Svar som emne
                                          Login for at svare
                                          • Ældste til nyeste
                                          • Nyeste til ældste
                                          • Most Votes


                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          Powered by NodeBB Contributors
                                          Graciously hosted by data.coop
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Hjem
                                          • Seneste
                                          • Etiketter
                                          • Populære
                                          • Verden
                                          • Bruger
                                          • Grupper