Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
engodting
29 Indlæg 12 Posters 183 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

    Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

    Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

    For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

    Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

    Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
    tanyakaroli@expressional.social
    wrote sidst redigeret af
    #15

    @folfdk Som flere andre skriver har jeg jævnligt haft for meget andet at se til, selvom jeg faktisk synes det er så hyggeligt at tjekke ind med jer andre og høre hvad der sker hos jer. Men ofte rammer jeg lidt ved siden af hvornår andre er på, oplever jeg? Så scroller jeg til jeg finder et svar på en tråd og ser om det giver mening at følge den til toppen og byde lidt ind. Men meget går jeg helt sikkert bare glip af.

    Hvordan går det hos dig, Folmer? Jeg håber du har det godt ♥️

    1 Reply Last reply
    0
    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

      Dette indlæg er slettet!

      holm@c.imH This user is from outside of this forum
      holm@c.imH This user is from outside of this forum
      holm@c.im
      wrote sidst redigeret af
      #16

      @MThaastrup @folfdk
      Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

      mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

        @Trine_DK

        Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!

        Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)

        trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
        trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
        trine_dk@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #17

        @folfdk Tak Folmer 😊 du er også altid så sød til at sende opmuntrende beskeder.

        1 Reply Last reply
        0
        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

          Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

          Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

          For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

          Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

          Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

          askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
          askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
          askekammer@mastodon.online
          wrote sidst redigeret af
          #18

          @folfdk

          Andre har allerede sagt det bedre end jeg kan. Men: Jeg har ikke lagt mærke til andet, end at du er akkurat lige så nærværende og deltagende som normalt. Om det samme kan siges om os andre, aner jeg ikke - men årstidernes skiften spiller sikkert en rolle...

          1 Reply Last reply
          0
          • holm@c.imH holm@c.im

            @MThaastrup @folfdk
            Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #19
            Dette indlæg er slettet!
            mthaastrup@helvede.netM holm@c.imH 2 Replies Last reply
            0
            • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

              Dette indlæg er slettet!

              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
              mthaastrup@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #20
              Dette indlæg er slettet!
              folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
              0
              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                Dette indlæg er slettet!

                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #21

                @MThaastrup

                Tak fordi du deler!

                mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                0
                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                  @MThaastrup

                  Tak fordi du deler!

                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #22
                  Dette indlæg er slettet!
                  1 Reply Last reply
                  0
                  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                    Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                    Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                    For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                    Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                    Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                    tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                    tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                    tofticles@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #23

                    @folfdk Jeg ved, at jeg selv har ild i ret mange (gode) ting for tiden, så for mig er mit engagement meget svingende - dog tror jeg at jeg læser det meste, der bliver skrevet.

                    Ind imellem bliver jeg træt af at 'høre' mig selv herinde - især når min tendens til brok, som ikke bidrager til noget positivt, bliver for dominerende.

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                      Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                      Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                      For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                      Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                      Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                      carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
                      carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
                      carstenboll@mstdn.dk
                      wrote sidst redigeret af
                      #24

                      @folfdk det føles klart for mig som om alle kollektivt lige besluttede sig for at nyde vejret og sommerens komme 🙂

                      Jeg er selv mere aktiv når det er mørkt og koldt og kedeligt.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                        Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                        Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                        For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                        Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                        Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                        ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                        ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                        ibenchristiane@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #25

                        @folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.

                        folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                        0
                        • ibenchristiane@helvede.netI ibenchristiane@helvede.net

                          @folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.

                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                          folfdk@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #26

                          @IbenChristiane

                          Det er altid godt når du kommer ind fra siden med et indlæg 😄

                          Og i virkeligheden er det nok rigtigt det Morten skrev et andet sted, at jeg selv er mere på her end jeg plejer, og så føles det som om der sker mindre.

                          Så, en kombi af det hele.

                          (Og jeg har egentlig forsøgt at sætte tid begrænsning på, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende herinde, men så glemmer jeg at løfte blikket 😅)

                          @tofticles

                          ibenchristiane@helvede.netI 1 Reply Last reply
                          0
                          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                            @IbenChristiane

                            Det er altid godt når du kommer ind fra siden med et indlæg 😄

                            Og i virkeligheden er det nok rigtigt det Morten skrev et andet sted, at jeg selv er mere på her end jeg plejer, og så føles det som om der sker mindre.

                            Så, en kombi af det hele.

                            (Og jeg har egentlig forsøgt at sætte tid begrænsning på, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende herinde, men så glemmer jeg at løfte blikket 😅)

                            @tofticles

                            ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                            ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                            ibenchristiane@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #27

                            @folfdk @tofticles jeg har sat one sec-appen til at holde mig lidt ude herfra, og det virker egentlig, for samtidig sker der også meget uden for skærmen, men jeg savner samværet (som det jo på en måde er) ved at flere af os er her samtidig. Kender godt det med at skrive noget og bare blive mødt af vindhekse, det er ikke så rart. (Måske især hvis man er her mere, fordi man har et særligt behov, og det så ikke lige imødekommes, det kan være lidt ensomt.)

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                              Dette indlæg er slettet!

                              holm@c.imH This user is from outside of this forum
                              holm@c.imH This user is from outside of this forum
                              holm@c.im
                              wrote sidst redigeret af
                              #28

                              @MThaastrup Det er fedt, at du kan bruge det positivt, når der i den grad er knald på.

                              For mit eget vedkommende er jeg meget bedre til at iværksætte end til driften, og det maler mig op i nogle uheldige hjørner af og til.

                              mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                              0
                              • holm@c.imH holm@c.im

                                @MThaastrup Det er fedt, at du kan bruge det positivt, når der i den grad er knald på.

                                For mit eget vedkommende er jeg meget bedre til at iværksætte end til driften, og det maler mig op i nogle uheldige hjørner af og til.

                                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                mthaastrup@helvede.net
                                wrote sidst redigeret af
                                #29
                                Dette indlæg er slettet!
                                1 Reply Last reply
                                0
                                Svar
                                • Svar som emne
                                Login for at svare
                                • Ældste til nyeste
                                • Nyeste til ældste
                                • Most Votes


                                • Log ind

                                • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                • Login or register to search.
                                Powered by NodeBB Contributors
                                Graciously hosted by data.coop
                                • First post
                                  Last post
                                0
                                • Hjem
                                • Seneste
                                • Etiketter
                                • Populære
                                • Verden
                                • Bruger
                                • Grupper