Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
engodting
29 Indlæg 12 Posters 183 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

    Dette indlæg er slettet!

    holm@c.imH This user is from outside of this forum
    holm@c.imH This user is from outside of this forum
    holm@c.im
    wrote sidst redigeret af
    #16

    @MThaastrup @folfdk
    Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

    mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
    0
    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

      @Trine_DK

      Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!

      Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)

      trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
      trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
      trine_dk@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #17

      @folfdk Tak Folmer 😊 du er også altid så sød til at sende opmuntrende beskeder.

      1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

        Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

        Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

        For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

        Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

        Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

        askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
        askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
        askekammer@mastodon.online
        wrote sidst redigeret af
        #18

        @folfdk

        Andre har allerede sagt det bedre end jeg kan. Men: Jeg har ikke lagt mærke til andet, end at du er akkurat lige så nærværende og deltagende som normalt. Om det samme kan siges om os andre, aner jeg ikke - men årstidernes skiften spiller sikkert en rolle...

        1 Reply Last reply
        0
        • holm@c.imH holm@c.im

          @MThaastrup @folfdk
          Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
          mthaastrup@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #19
          Dette indlæg er slettet!
          mthaastrup@helvede.netM holm@c.imH 2 Replies Last reply
          0
          • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

            Dette indlæg er slettet!

            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #20
            Dette indlæg er slettet!
            folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
            0
            • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

              Dette indlæg er slettet!

              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #21

              @MThaastrup

              Tak fordi du deler!

              mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
              0
              • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                @MThaastrup

                Tak fordi du deler!

                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #22
                Dette indlæg er slettet!
                1 Reply Last reply
                0
                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                  Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                  Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                  For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                  Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                  Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                  tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                  tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                  tofticles@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #23

                  @folfdk Jeg ved, at jeg selv har ild i ret mange (gode) ting for tiden, så for mig er mit engagement meget svingende - dog tror jeg at jeg læser det meste, der bliver skrevet.

                  Ind imellem bliver jeg træt af at 'høre' mig selv herinde - især når min tendens til brok, som ikke bidrager til noget positivt, bliver for dominerende.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                    Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                    Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                    For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                    Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                    Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                    carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
                    carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
                    carstenboll@mstdn.dk
                    wrote sidst redigeret af
                    #24

                    @folfdk det føles klart for mig som om alle kollektivt lige besluttede sig for at nyde vejret og sommerens komme 🙂

                    Jeg er selv mere aktiv når det er mørkt og koldt og kedeligt.

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                      Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                      Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                      For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                      Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                      Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                      ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                      ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                      ibenchristiane@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #25

                      @folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.

                      folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                      0
                      • ibenchristiane@helvede.netI ibenchristiane@helvede.net

                        @folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.

                        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                        folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                        folfdk@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #26

                        @IbenChristiane

                        Det er altid godt når du kommer ind fra siden med et indlæg 😄

                        Og i virkeligheden er det nok rigtigt det Morten skrev et andet sted, at jeg selv er mere på her end jeg plejer, og så føles det som om der sker mindre.

                        Så, en kombi af det hele.

                        (Og jeg har egentlig forsøgt at sætte tid begrænsning på, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende herinde, men så glemmer jeg at løfte blikket 😅)

                        @tofticles

                        ibenchristiane@helvede.netI 1 Reply Last reply
                        0
                        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                          @IbenChristiane

                          Det er altid godt når du kommer ind fra siden med et indlæg 😄

                          Og i virkeligheden er det nok rigtigt det Morten skrev et andet sted, at jeg selv er mere på her end jeg plejer, og så føles det som om der sker mindre.

                          Så, en kombi af det hele.

                          (Og jeg har egentlig forsøgt at sætte tid begrænsning på, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende herinde, men så glemmer jeg at løfte blikket 😅)

                          @tofticles

                          ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                          ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                          ibenchristiane@helvede.net
                          wrote sidst redigeret af
                          #27

                          @folfdk @tofticles jeg har sat one sec-appen til at holde mig lidt ude herfra, og det virker egentlig, for samtidig sker der også meget uden for skærmen, men jeg savner samværet (som det jo på en måde er) ved at flere af os er her samtidig. Kender godt det med at skrive noget og bare blive mødt af vindhekse, det er ikke så rart. (Måske især hvis man er her mere, fordi man har et særligt behov, og det så ikke lige imødekommes, det kan være lidt ensomt.)

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                            Dette indlæg er slettet!

                            holm@c.imH This user is from outside of this forum
                            holm@c.imH This user is from outside of this forum
                            holm@c.im
                            wrote sidst redigeret af
                            #28

                            @MThaastrup Det er fedt, at du kan bruge det positivt, når der i den grad er knald på.

                            For mit eget vedkommende er jeg meget bedre til at iværksætte end til driften, og det maler mig op i nogle uheldige hjørner af og til.

                            mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                            0
                            • holm@c.imH holm@c.im

                              @MThaastrup Det er fedt, at du kan bruge det positivt, når der i den grad er knald på.

                              For mit eget vedkommende er jeg meget bedre til at iværksætte end til driften, og det maler mig op i nogle uheldige hjørner af og til.

                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #29
                              Dette indlæg er slettet!
                              1 Reply Last reply
                              0
                              Svar
                              • Svar som emne
                              Login for at svare
                              • Ældste til nyeste
                              • Nyeste til ældste
                              • Most Votes


                              • Log ind

                              • Har du ikke en konto? Tilmeld

                              • Login or register to search.
                              Powered by NodeBB Contributors
                              Graciously hosted by data.coop
                              • First post
                                Last post
                              0
                              • Hjem
                              • Seneste
                              • Etiketter
                              • Populære
                              • Verden
                              • Bruger
                              • Grupper