Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
engodting
29 Indlæg 12 Posters 183 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

    Dette indlæg er slettet!

    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
    folfdk@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #21

    @MThaastrup

    Tak fordi du deler!

    mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
    0
    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

      @MThaastrup

      Tak fordi du deler!

      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #22
      Dette indlæg er slettet!
      1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

        Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

        Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

        For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

        Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

        Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

        tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
        tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
        tofticles@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #23

        @folfdk Jeg ved, at jeg selv har ild i ret mange (gode) ting for tiden, så for mig er mit engagement meget svingende - dog tror jeg at jeg læser det meste, der bliver skrevet.

        Ind imellem bliver jeg træt af at 'høre' mig selv herinde - især når min tendens til brok, som ikke bidrager til noget positivt, bliver for dominerende.

        1 Reply Last reply
        0
        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

          Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

          Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

          For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

          Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

          Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

          carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
          carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
          carstenboll@mstdn.dk
          wrote sidst redigeret af
          #24

          @folfdk det føles klart for mig som om alle kollektivt lige besluttede sig for at nyde vejret og sommerens komme 🙂

          Jeg er selv mere aktiv når det er mørkt og koldt og kedeligt.

          1 Reply Last reply
          0
          • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

            Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

            Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

            For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

            Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

            Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

            ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
            ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
            ibenchristiane@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #25

            @folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.

            folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
            0
            • ibenchristiane@helvede.netI ibenchristiane@helvede.net

              @folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.

              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #26

              @IbenChristiane

              Det er altid godt når du kommer ind fra siden med et indlæg 😄

              Og i virkeligheden er det nok rigtigt det Morten skrev et andet sted, at jeg selv er mere på her end jeg plejer, og så føles det som om der sker mindre.

              Så, en kombi af det hele.

              (Og jeg har egentlig forsøgt at sætte tid begrænsning på, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende herinde, men så glemmer jeg at løfte blikket 😅)

              @tofticles

              ibenchristiane@helvede.netI 1 Reply Last reply
              0
              • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                @IbenChristiane

                Det er altid godt når du kommer ind fra siden med et indlæg 😄

                Og i virkeligheden er det nok rigtigt det Morten skrev et andet sted, at jeg selv er mere på her end jeg plejer, og så føles det som om der sker mindre.

                Så, en kombi af det hele.

                (Og jeg har egentlig forsøgt at sætte tid begrænsning på, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende herinde, men så glemmer jeg at løfte blikket 😅)

                @tofticles

                ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                ibenchristiane@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #27

                @folfdk @tofticles jeg har sat one sec-appen til at holde mig lidt ude herfra, og det virker egentlig, for samtidig sker der også meget uden for skærmen, men jeg savner samværet (som det jo på en måde er) ved at flere af os er her samtidig. Kender godt det med at skrive noget og bare blive mødt af vindhekse, det er ikke så rart. (Måske især hvis man er her mere, fordi man har et særligt behov, og det så ikke lige imødekommes, det kan være lidt ensomt.)

                1 Reply Last reply
                0
                • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                  Dette indlæg er slettet!

                  holm@c.imH This user is from outside of this forum
                  holm@c.imH This user is from outside of this forum
                  holm@c.im
                  wrote sidst redigeret af
                  #28

                  @MThaastrup Det er fedt, at du kan bruge det positivt, når der i den grad er knald på.

                  For mit eget vedkommende er jeg meget bedre til at iværksætte end til driften, og det maler mig op i nogle uheldige hjørner af og til.

                  mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                  0
                  • holm@c.imH holm@c.im

                    @MThaastrup Det er fedt, at du kan bruge det positivt, når der i den grad er knald på.

                    For mit eget vedkommende er jeg meget bedre til at iværksætte end til driften, og det maler mig op i nogle uheldige hjørner af og til.

                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                    mthaastrup@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #29
                    Dette indlæg er slettet!
                    1 Reply Last reply
                    0
                    Svar
                    • Svar som emne
                    Login for at svare
                    • Ældste til nyeste
                    • Nyeste til ældste
                    • Most Votes


                    • Log ind

                    • Har du ikke en konto? Tilmeld

                    • Login or register to search.
                    Powered by NodeBB Contributors
                    Graciously hosted by data.coop
                    • First post
                      Last post
                    0
                    • Hjem
                    • Seneste
                    • Etiketter
                    • Populære
                    • Verden
                    • Bruger
                    • Grupper