Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹
-
Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹
-
Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹
@klgn Ej, det må være en virkelig vild følelse - også for ældsten 🥹
️ -
@klgn Ej, det må være en virkelig vild følelse - også for ældsten 🥹
️@MThaastrup jeg er totalt grådlabil her til aften, Mette. Vi har gået billeder fra lufthavnen derude af en af hendes værtsmødre. Det kunne jeg ikke holde til 🥹
Men for pokker, hvor bliver det godt at se hende
️ -
@MThaastrup jeg er totalt grådlabil her til aften, Mette. Vi har gået billeder fra lufthavnen derude af en af hendes værtsmødre. Det kunne jeg ikke holde til 🥹
Men for pokker, hvor bliver det godt at se hende
️@klgn Altså hvis man ikke var grådlabil der, var man jo gjort af et særligt stof
. Hvor bliver det bare dejligt at kramme hende i lufthavnen
️ -
@klgn Altså hvis man ikke var grådlabil der, var man jo gjort af et særligt stof
. Hvor bliver det bare dejligt at kramme hende i lufthavnen
️@MThaastrup jeg kan ikke vente

-
Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹
@klgn Neeej, hvor er det stort! Et helt år er jo vildt lang tid - det bliver godt at få barnet (den næsten voksne?) hjem igen
️ -
@klgn Neeej, hvor er det stort! Et helt år er jo vildt lang tid - det bliver godt at få barnet (den næsten voksne?) hjem igen
️@tanyakaroli hun blev 18 for 14 dage siden i dag. Det bliver kæmpe stort, men hun har haft sit livs oplevelse, og skal helt sikkert tilbage. Hun er jo blevet en lille mexicaner og taler sproget nu
️ -
Så er den ældste på vej hjem fra sit udvekslingsår i Mexico 🥹
Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter
-
Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter
@klgn hold da op, det er en lang tur! Bliver hun i lufthavnen?
-
@klgn hold da op, det er en lang tur! Bliver hun i lufthavnen?
@tanyakaroli ja, det er vist planen. Det der med at gå rundt på må og få i Mexico City på egen hånd er vist ikke en god ide
-
@tanyakaroli ja, det er vist planen. Det der med at gå rundt på må og få i Mexico City på egen hånd er vist ikke en god ide
@klgn Nej, og hvem ved om man kan nå tilbage i tide? Syv timer er hurtigt lidt for lidt, hvis man ikke kender omgivelserne godt
-
@klgn Nej, og hvem ved om man kan nå tilbage i tide? Syv timer er hurtigt lidt for lidt, hvis man ikke kender omgivelserne godt
@tanyakaroli og jeg tror ikke Mexico City er det mest sikre sted i verden som lyshåret 18-årig kvinde fra Danmark, desværre
-
Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter
Jeg håber hun får en god tur og I kan mærke I har været savnet når I henter hende!
Det er dælme længe efter hånden, ka godt forstå I glæder jeg til at se hende igen
-
Jeg håber hun får en god tur og I kan mærke I har været savnet når I henter hende!
Det er dælme længe efter hånden, ka godt forstå I glæder jeg til at se hende igen
@folfdk vi har i hvert fald savnet hende, og jeg ved, hun har savnet os, selvom hun har nydt det og haft så mange gode oplevelser.
-
Update, hun er landet i Mexico City, hun har nu 7 timers layover indtil næste fly til Paris letter
Hun er landet i Paris for 2 timer siden, afgang mod København er om en times tid. For pokker mand
🥹
️ -
Hun er landet i Paris for 2 timer siden, afgang mod København er om en times tid. For pokker mand
🥹
️Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹
️ -
Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹
️Og så er hendes bagage ikke kommet med. Men det er vist på vej fra Paris i skrivende stund
-
Og så er hendes bagage ikke kommet med. Men det er vist på vej fra Paris i skrivende stund
-
Så kører vi sgu til lufthavnen 🥹
️@klgn Hvordan var det så at få hende hjem? Jeg har været lidt distraheret det sidste døgn og ikke fået spurgt!
-
@klgn Hvordan var det så at få hende hjem? Jeg har været lidt distraheret det sidste døgn og ikke fået spurgt!
@MThaastrup helt fuldstændig fantastisk for os, men nok i mindre grad for hende

Hun savner Mexico, vennerne og oplevelsen, hvilket er helt naturligt. Men for nu skal hun umiddelbart bare have tid og ro og lande herhjemme igen. Hun sover stadig, men en tidsforskel på 9 timer indhenter man ikke bare.Vi skal i lufthavnen og hente hendes bagage på et tidspunkt. Den kom ikke med flyet fra Paris i går
