I dag har jeg taget første trin hen mod at blive IAAP-certificeret indenfor dokument-accessibility (ADS).
-
@infonauten @alf149 @fanden Nej, det er når man uopfordret vælger at give sin håndværker drikkepenge ved at smide en femmer i “møntindkastet” når han ligger på knæ og roder med afløbet under vasken.
@SorenMRiis @alf149 @fanden det er muligvis det sjoveste jeg har læst i denne uge. Tak.

-
@SorenMRiis @infonauten @alf149
Okay, Søren Markbard Riis. Du vinder denne omgang!@alf149 @fanden @infonauten Jeg har dog kun gjort det en enkelt gang… Og jeg kendte håndværkeren godt nok til at vide, han ville finde det morsomt.

-
@alf149 @fanden @infonauten Jeg har dog kun gjort det en enkelt gang… Og jeg kendte håndværkeren godt nok til at vide, han ville finde det morsomt.

@SorenMRiis @alf149 @infonauten Aj, du gav kun din håndværkerbekendte en femmer i drikkepenge? Nærigt
Hvis det var en fremmed kunne jeg forstå det! -
@SorenMRiis @alf149 @infonauten Aj, du gav kun din håndværkerbekendte en femmer i drikkepenge? Nærigt
Hvis det var en fremmed kunne jeg forstå det!@fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten nogle gange er det ikke besløbets størrelse men gestus'en der tæller - og jeg vil mene det sidste her var en del af "lønnen"

-
@fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten nogle gange er det ikke besløbets størrelse men gestus'en der tæller - og jeg vil mene det sidste her var en del af "lønnen"

@YongSun @fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten Du skal bare swipe dit Dankort næste gang.
-
@YongSun @fanden @SorenMRiis @alf149 @infonauten Du skal bare swipe dit Dankort næste gang.
@Bonescarab @YongSun @fanden @SorenMRiis @alf149 jeg elsker denne tråd.
-
@fanden @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Så skal jeg jo spritte det af bagefter. Med en mønt er det bare “drop’n’forget”…
-
@fanden @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Så skal jeg jo spritte det af bagefter. Med en mønt er det bare “drop’n’forget”…
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Arh, men du kan vel folde en halvtredser?
-
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten @YongSun Arh, men du kan vel folde en halvtredser?
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Der ryger jo ligesom hele joken - du trækker jo ingenting, hvis du bruger sedler i møntindkast...
-
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Der ryger jo ligesom hele joken - du trækker jo ingenting, hvis du bruger sedler i møntindkast...
@infonauten @fanden @YongSun @Bonescarab @alf149 Og nu havde jeg altså kun en femmer i lommen. Hvis jeg havde kunne planlægge det havde jeg helt klart lagt en tyver i fryseren dagen før.
-
@YongSun @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Velkommen til '00erne, hvor enhver automat, som *virkelig* vil have dine penge, har et seddelindtag

Men okay, jeg kan godt se at forslaget om papirpenge er lige vel tæt på at sætte dollarsedler i stripperes trusser.
-
@infonauten @fanden @YongSun @Bonescarab @alf149 Og nu havde jeg altså kun en femmer i lommen. Hvis jeg havde kunne planlægge det havde jeg helt klart lagt en tyver i fryseren dagen før.
@SorenMRiis @infonauten @fanden @YongSun @alf149 cold, hard cash ftw?
-
@SorenMRiis @infonauten @fanden @YongSun @alf149 cold, hard cash ftw?
@Bonescarab @SorenMRiis @infonauten @YongSun @alf149 Hvis det var mig der var den heldige vinder, tog jeg nok hellere en lommevarm femmer end en iskold tyver, trods alt 🥶
-
@YongSun @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Velkommen til '00erne, hvor enhver automat, som *virkelig* vil have dine penge, har et seddelindtag

Men okay, jeg kan godt se at forslaget om papirpenge er lige vel tæt på at sætte dollarsedler i stripperes trusser.
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Nu er jeg jo ganske uerfaren i pengekinks - men en kold mønt giver i min verden mere "valuta" i revnen end en krøllet seddel???
-
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten Nu er jeg jo ganske uerfaren i pengekinks - men en kold mønt giver i min verden mere "valuta" i revnen end en krøllet seddel???
@YongSun Jeg ved ikke af at jeg har en pengekink... Jeg er nok bare blevet traumatiseret af at prøve at rede ud, hvor meget man skal give mosters stedbarn i 18-årsgave, når man sendte blomster for en plov til grandonkel på sambos sides begravelse ... osv.
Plus, den matematikblinde rædsel ved at stå i USA og opdage, moms og lokalskatter ikke er inkluderede i kioskernes priser
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten -
@YongSun Jeg ved ikke af at jeg har en pengekink... Jeg er nok bare blevet traumatiseret af at prøve at rede ud, hvor meget man skal give mosters stedbarn i 18-årsgave, når man sendte blomster for en plov til grandonkel på sambos sides begravelse ... osv.
Plus, den matematikblinde rædsel ved at stå i USA og opdage, moms og lokalskatter ikke er inkluderede i kioskernes priser
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten@alf149 @YongSun @fanden @Bonescarab @infonauten På den positive side skal man ikke udregne moms og lokale skatter ud for den dollarseddel man kommer i en erotisk dansers undertøj. Har jeg hørt…
-

@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten ok hvis håndværkeren ligger sidelæns kan det måske illudere et seddelindtag - men så skal buksen jo også være seriøst langt nede 🫣
-
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten ok hvis håndværkeren ligger sidelæns kan det måske illudere et seddelindtag - men så skal buksen jo også være seriøst langt nede 🫣
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten jeg tænker usundt for meget på det her

-
@fanden @SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten jeg tænker usundt for meget på det her

@YongSun Ja, tjek hellere den der bygas. Jeg er urolig for at I har en læk, der får dig til at hallucinere
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten -
@YongSun Ja, tjek hellere den der bygas. Jeg er urolig for at I har en læk, der får dig til at hallucinere
@SorenMRiis @alf149 @Bonescarab @infonauten