Det var simpelthen for varmt i går, og jeg er heldig at have mulighed for at løbe her mandag morgen, så det blev sådan i stedet.
-
Det var simpelthen for varmt i går, og jeg er heldig at have mulighed for at løbe her mandag morgen, så det blev sådan i stedet.
Det var en god beslutning!
En del køligere selv om det stadig var varmt.
Jeg tog mig tid til at have et par små gå pauser undervejs, så den lange tur ikke blev for stor en belastning. Det tror jeg var fint, jeg endte med overskud og en god tur. -
Jeg tog mig tid til at have et par små gå pauser undervejs, så den lange tur ikke blev for stor en belastning. Det tror jeg var fint, jeg endte med overskud og en god tur.@folfdk Feeedt! Godt klaret - det blev da også en pænt lang tur

-
Jeg tog mig tid til at have et par små gå pauser undervejs, så den lange tur ikke blev for stor en belastning. Det tror jeg var fint, jeg endte med overskud og en god tur.Flot. Og som andre også skriver: Det var da noget af en tur. Det ser ud til at have været fornuftigt at skubbe det til en køligere dag (for du havde da også en travl weekend).
-
Flot. Og som andre også skriver: Det var da noget af en tur. Det ser ud til at have været fornuftigt at skubbe det til en køligere dag (for du havde da også en travl weekend).
Tak!!!
Det var SÅ meget bedre at løbe i morges, og ja, weekenden var pænt fyldt med andre ting også