Snevejrsløb!
-
Snevejrsløb!
️
️
️Lidt svært at løbe i med snefnug der kommer vrimlende i øjnene, og smat og plask forskellige steder hvor stierne hurtigt plejer at blive omdannet til små pøler når der kommer nedbør.
Alt i alt en super tur, med en bonus-trane der stod lige midt på et snedækket stykke græs. Jeg så den kun fordi en cyklist kørte langsomt forbi og gjorde mig opmærksom på den

-
Snevejrsløb!
️
️
️Lidt svært at løbe i med snefnug der kommer vrimlende i øjnene, og smat og plask forskellige steder hvor stierne hurtigt plejer at blive omdannet til små pøler når der kommer nedbør.
Alt i alt en super tur, med en bonus-trane der stod lige midt på et snedækket stykke græs. Jeg så den kun fordi en cyklist kørte langsomt forbi og gjorde mig opmærksom på den

@folfdk Jeg valgte i dag til at lave yoga i stedet, men snevejrsløb skal nok komme
️ -
Snevejrsløb!
️
️

@folfdk jeg elsker, at cyklisten sagde ‘se’. Det gør mig sgu sådan lidt grundglad, når folk lige er opmærksomme på verden og hinanden.
-
Snevejrsløb!
️
️

@folfdk trabe?
Skulle det være en trane?
-
@folfdk trabe?
Skulle det være en trane?
Jeps! Tak for korrekturlæsning!
-
@folfdk jeg elsker, at cyklisten sagde ‘se’. Det gør mig sgu sådan lidt grundglad, når folk lige er opmærksomme på verden og hinanden.
@IbenChristiane
Det var mega fedt!Det var sådan "ej, kig lige til højre og se den trane der står der".
Så snakkede vi lidt om at hun også godt kun e lide at løbe, men nu må hun cykle, og jeg sagde jeg fik kolde fødder ligesom tranen sikkert havde, men at det var fint at vi begge kunne komme hjem i varmen 🤩 -
@folfdk Jeg valgte i dag til at lave yoga i stedet, men snevejrsløb skal nok komme
️@hunspirillen
Jeg kan *godt* forstå valget! Det var også kun fordi jeg havde i udsigt at kunne blære mig med det her, at jeg gjorde det!
-
@IbenChristiane
Det var mega fedt!Det var sådan "ej, kig lige til højre og se den trane der står der".
Så snakkede vi lidt om at hun også godt kun e lide at løbe, men nu må hun cykle, og jeg sagde jeg fik kolde fødder ligesom tranen sikkert havde, men at det var fint at vi begge kunne komme hjem i varmen 🤩@folfdk hvor fedt! Jeg er vild med den slags små ægte møder.
-
Snevejrsløb!
️
️

@folfdk Det lyder som en skøn tur! Hvor er det fedt, at cyklisten tippede dig om bonustranen.
-
@folfdk Det lyder som en skøn tur! Hvor er det fedt, at cyklisten tippede dig om bonustranen.
@nerdd
Ja, det var det bedste ved turen!Og så selvfølgelig at jeg fik overbevist mig selv om at komme afsted!

-
@hunspirillen
Jeg kan *godt* forstå valget! Det var også kun fordi jeg havde i udsigt at kunne blære mig med det her, at jeg gjorde det!
@folfdk Har løbet glatføreløb i dag.

-
@folfdk Har løbet glatføreløb i dag.

@hunspirillen
Godt kommet ud! Forhåbentlig var det nogenlunde ok?
-
@hunspirillen
Godt kommet ud! Forhåbentlig var det nogenlunde ok?
@folfdk Det var langsomt. Men sådan er det jo.