Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Fekk straumprisen min satt opp her om dagen, så eg meldte meg opp til å få nokre tilbod.

Fekk straumprisen min satt opp her om dagen, så eg meldte meg opp til å få nokre tilbod.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
10 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • T This user is from outside of this forum
    T This user is from outside of this forum
    tanketom@tutoteket.no
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Fekk straumprisen min satt opp her om dagen, så eg meldte meg opp til å få nokre tilbod.

    Fjordkraft og Kraftriket var interesserte, så dei fekk kontakte meg. Kraftriket kjem eg aldri til å ha noko med igjen, etter måten dei behandla meg som dødsbubestyrar for nokre år sidan, og Fjordkraft har eg vore kunde hos før, så det lova jo ikkje godt.

    T 1 Reply Last reply
    0
    • T tanketom@tutoteket.no

      Fekk straumprisen min satt opp her om dagen, så eg meldte meg opp til å få nokre tilbod.

      Fjordkraft og Kraftriket var interesserte, så dei fekk kontakte meg. Kraftriket kjem eg aldri til å ha noko med igjen, etter måten dei behandla meg som dødsbubestyrar for nokre år sidan, og Fjordkraft har eg vore kunde hos før, så det lova jo ikkje godt.

      T This user is from outside of this forum
      T This user is from outside of this forum
      tanketom@tutoteket.no
      wrote sidst redigeret af
      #2

      Så då Kraftriket ringte takka eg strengt nei, og sa han fekk ha ein fin dag vidare.

      Då Fjordkraft ringte sa eg dei fekk sendte eit tilbod på e-post, så skulle eg sjå på det.

      No fekk eg telefon frå Fjordkraft som trengde nokre detaljar til ei bestilling eg hadde gjort på straum.

      pilum@fribygda.noP T baardhaveland@snabelen.noB 3 Replies Last reply
      0
      • T tanketom@tutoteket.no

        Så då Kraftriket ringte takka eg strengt nei, og sa han fekk ha ein fin dag vidare.

        Då Fjordkraft ringte sa eg dei fekk sendte eit tilbod på e-post, så skulle eg sjå på det.

        No fekk eg telefon frå Fjordkraft som trengde nokre detaljar til ei bestilling eg hadde gjort på straum.

        pilum@fribygda.noP This user is from outside of this forum
        pilum@fribygda.noP This user is from outside of this forum
        pilum@fribygda.no
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @tanketom At Fjordkraft har useriøse selgarar er godt kjendt i marknaden.

        Eg var lenge kunde hos Lærdal Energi og vart med over til Kraftriket heilt til dei byrja å neglisjere nynorsk (ikkje so lenge m.a.o.).

        pilum@fribygda.noP 1 Reply Last reply
        0
        • T tanketom@tutoteket.no

          Så då Kraftriket ringte takka eg strengt nei, og sa han fekk ha ein fin dag vidare.

          Då Fjordkraft ringte sa eg dei fekk sendte eit tilbod på e-post, så skulle eg sjå på det.

          No fekk eg telefon frå Fjordkraft som trengde nokre detaljar til ei bestilling eg hadde gjort på straum.

          T This user is from outside of this forum
          T This user is from outside of this forum
          tanketom@tutoteket.no
          wrote sidst redigeret af
          #4

          Då var eg tilbake til mi strenge stemme som sa at eg _på ingen måte_ hadde gjort noko bestilling, men hadde bedt om eit tilbod på e-post.

          Ein av årsakane til at eg gjekk vekk frå Fjordkraft i utgangspunktet var at dei var sjukt søppel på alt som gjeld kundekommunikasjon – dette lover jo ikkje godt for potensielt framtidig kundeforhold.

          worldwidewerner@mastodon.socialW 1 Reply Last reply
          0
          • T tanketom@tutoteket.no

            Så då Kraftriket ringte takka eg strengt nei, og sa han fekk ha ein fin dag vidare.

            Då Fjordkraft ringte sa eg dei fekk sendte eit tilbod på e-post, så skulle eg sjå på det.

            No fekk eg telefon frå Fjordkraft som trengde nokre detaljar til ei bestilling eg hadde gjort på straum.

            baardhaveland@snabelen.noB This user is from outside of this forum
            baardhaveland@snabelen.noB This user is from outside of this forum
            baardhaveland@snabelen.no
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @tanketom
            Fjordkraft er svindlere... Det er hele businessmodellen deres 😕

            1 Reply Last reply
            0
            • pilum@fribygda.noP pilum@fribygda.no

              @tanketom At Fjordkraft har useriøse selgarar er godt kjendt i marknaden.

              Eg var lenge kunde hos Lærdal Energi og vart med over til Kraftriket heilt til dei byrja å neglisjere nynorsk (ikkje so lenge m.a.o.).

              pilum@fribygda.noP This user is from outside of this forum
              pilum@fribygda.noP This user is from outside of this forum
              pilum@fribygda.no
              wrote sidst redigeret af
              #6

              @tanketom «Kommunikasjon på bokmål kan eg få billegare hos andre.»

              Eg òg fekk varsel om prisauke her om dagen. Same leverandør? Bytte i går.

              T 1 Reply Last reply
              0
              • pilum@fribygda.noP pilum@fribygda.no

                @tanketom «Kommunikasjon på bokmål kan eg få billegare hos andre.»

                Eg òg fekk varsel om prisauke her om dagen. Same leverandør? Bytte i går.

                T This user is from outside of this forum
                T This user is from outside of this forum
                tanketom@tutoteket.no
                wrote sidst redigeret af
                #7

                @pilum Eg har hatt Motkraft siste åra. Framleis grei nok pris, men høgt nok til at eg ville ta ein kikk. Kven bytte du til?

                pilum@fribygda.noP 1 Reply Last reply
                0
                • T tanketom@tutoteket.no

                  @pilum Eg har hatt Motkraft siste åra. Framleis grei nok pris, men høgt nok til at eg ville ta ein kikk. Kven bytte du til?

                  pilum@fribygda.noP This user is from outside of this forum
                  pilum@fribygda.noP This user is from outside of this forum
                  pilum@fribygda.no
                  wrote sidst redigeret af
                  #8

                  @tanketom Motkraft eg òg, ja.

                  Eg prøver meg på Folkekraft denne gongen. Agva stoler eg ikkje på og av resten so freista dei mest.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • T tanketom@tutoteket.no

                    Då var eg tilbake til mi strenge stemme som sa at eg _på ingen måte_ hadde gjort noko bestilling, men hadde bedt om eit tilbod på e-post.

                    Ein av årsakane til at eg gjekk vekk frå Fjordkraft i utgangspunktet var at dei var sjukt søppel på alt som gjeld kundekommunikasjon – dette lover jo ikkje godt for potensielt framtidig kundeforhold.

                    worldwidewerner@mastodon.socialW This user is from outside of this forum
                    worldwidewerner@mastodon.socialW This user is from outside of this forum
                    worldwidewerner@mastodon.social
                    wrote sidst redigeret af
                    #9

                    @tanketom Jesus i kakeboksen, er du masochist? 😅 Må da aldri be om tilbud fra den bransjen. Jeg bruker bare https://www.forbrukerradet.no/strompris/ og ser hva som passer meg best og velger der.

                    T 1 Reply Last reply
                    0
                    • worldwidewerner@mastodon.socialW worldwidewerner@mastodon.social

                      @tanketom Jesus i kakeboksen, er du masochist? 😅 Må da aldri be om tilbud fra den bransjen. Jeg bruker bare https://www.forbrukerradet.no/strompris/ og ser hva som passer meg best og velger der.

                      T This user is from outside of this forum
                      T This user is from outside of this forum
                      tanketom@tutoteket.no
                      wrote sidst redigeret af
                      #10

                      @worldwidewerner Skulle nok klart å finne det utan hjelp, brukte forbrukarrådet sin også 🙂

                      Litt masochist, kanskje – men var nesten fint å kunne få seie rett ut til ein person at eg aldri kjem til å bli kunde der grunna måten dei behandla meg på sist. Terapeutisk.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes


                      • Log ind

                      • Har du ikke en konto? Tilmeld

                      • Login or register to search.
                      Powered by NodeBB Contributors
                      Graciously hosted by data.coop
                      • First post
                        Last post
                      0
                      • Hjem
                      • Seneste
                      • Etiketter
                      • Populære
                      • Verden
                      • Bruger
                      • Grupper