Jeg skulle ud og hente en pose kaffe, og det kunne jeg jo lige så godt kombinere med en lille løbetur og en croissant.
-
@nerdd Der skal smør under nutella, jeg vil ikke høre modargumenter.
@fanden Nemlig. De kan blive blokeret, hvis de forsøger.
-
@fanden Nemlig. De kan blive blokeret, hvis de forsøger.
-
-
Baggrunden er næsten magen til sidste uges baggrund. Til gengæld er der runder med nutella (med smør under, naturligvis!!).
Nr. 9.
Jeg havde egentlig tænkt, at jeg ville ud og løbe i dag, men regnvejr og masser af sjap fra morgnens sne/slud fik mig på bedre tanker.
Nr. 10. Rundstykket fik en gang hybenmarmelade i dag. Som ikke er sponseret!
-
Jeg havde egentlig tænkt, at jeg ville ud og løbe i dag, men regnvejr og masser af sjap fra morgnens sne/slud fik mig på bedre tanker.
Nr. 10. Rundstykket fik en gang hybenmarmelade i dag. Som ikke er sponseret!
Først skulle der lige fyldes raketbrændstof på tanken
Og så strøg jeg ud og løb en tur. Vejret er jo så godt, at jeg praktisk talt var nøgen! (i forhold til for en uges tid siden i hvert fald
)Det var den 11. croissant, og dermed er jeg 20% i mål.
-
Og så strøg jeg ud og løb en tur. Vejret er jo så godt, at jeg praktisk talt var nøgen! (i forhold til for en uges tid siden i hvert fald
@nerdd
Jeg fandt lige ud af at jeg har misset den her opdatering om dine croissanter!Flot holdt ud! Og vildt nok at det allerede er 20 procent!?!
-
Hov, jeg glemte da helt at opdatere i sidste uge. Så her er 12. fra sidste uge og 13. fra i dag!
-
Hov, jeg glemte da helt at opdatere i sidste uge. Så her er 12. fra sidste uge og 13. fra i dag!
Pyyyha nu er jeg straks mere rolig.
Du havde selvfølgelig spist forud, men jeg var lige nervøs for at du valgte at hvile på lagene

-
Jeg har planket, spist en lille portion bonus-havregrød, det er vejr til en tur på cyklen, og nu vil jeg sætte mig og læse artikeludgaven af ugens Langsomme Samtaler, mens jeg drysser croissantkrummer ud over det hele.
Nr. 14!
-
Jeg har planket, spist en lille portion bonus-havregrød, det er vejr til en tur på cyklen, og nu vil jeg sætte mig og læse artikeludgaven af ugens Langsomme Samtaler, mens jeg drysser croissantkrummer ud over det hele.
Nr. 14!
Den femtende croissant fra i formiddags, mens det stadig var godt vejr.
-
Den femtende croissant fra i formiddags, mens det stadig var godt vejr.
Nr. 16 blev til en Ronde van Vlaanderen-croissant, og da de var kommet i mål, trodsede jeg røvbananen Dave og løb en tur.
Utroligt nok nappede han ikke min kasket.
På trods af vinden var det rart lige at komme lidt ud og røre mig efter ikke at have lavet noget siden tirsdag og onsdag.
-
Nr. 16 blev til en Ronde van Vlaanderen-croissant, og da de var kommet i mål, trodsede jeg røvbananen Dave og løb en tur.
Utroligt nok nappede han ikke min kasket.
På trods af vinden var det rart lige at komme lidt ud og røre mig efter ikke at have lavet noget siden tirsdag og onsdag.