Jeg skulle ud og hente en pose kaffe, og det kunne jeg jo lige så godt kombinere med en lille løbetur og en croissant.
-
@tokeriis For at udnytte uret fuldt ud, skal du have deres app på telefonen og oprette en gratis konto hos Polar.
@nerdd Tak for info. Træls med søvntracking.
-
@nerdd Tak for info. Træls med søvntracking.
@tokeriis Ja, jeg håber, at de snart får skudt den næste opdatering afsted. Det var i januar, de sendte den seneste firmwareopdatering ud, og jeg har ikke luret frekvensen endnu.
Men som sagt virkede supporten kompetent, og de havde mulighed for at eskalere det til udviklerne.
-
@tokeriis Ja, jeg håber, at de snart får skudt den næste opdatering afsted. Det var i januar, de sendte den seneste firmwareopdatering ud, og jeg har ikke luret frekvensen endnu.
Men som sagt virkede supporten kompetent, og de havde mulighed for at eskalere det til udviklerne.
@nerdd Cool. Jeg er en lidt speciel profil, fordi jeg egt. ikke har brug for de vilde trænings-metrikker, men skal have noget, der kan holde til noget. Men Søvntracking er godt. Og så tiltaler det mig, at der er kortfunktion. Og er europæisk.