På kanten mellem lys og mørke blev dagens motion udført.
-
Dejligt med lys i slutningen af dagens i stedet for morgenens regn, men jeg bliver altid overrasket over hvor tidligt det bliver mørkt.
-
Dejligt med lys i slutningen af dagens i stedet for morgenens regn, men jeg bliver altid overrasket over hvor tidligt det bliver mørkt.
@folfdk det var alle moserne og engen

-
@folfdk det var alle moserne og engen

@svuorela Jeps!

-
@nerdd til orientering har jeg nu brugt ca 1:15 time på bad, udstrækning og at have ondt af mig selv efter turen. Og lave et opslag på Mastodon.
Så jeg kunne i princippet lige så godt have taget en tur mere
-
Wauw, en lang weekendtur. Godt klaret.
-
Wauw, en lang weekendtur. Godt klaret.
@askekammer
Tak Aske! Ja, i forhold til at jeg ikke rigtigt løb tilbage i marts måned så er det jo fint fremskridt! -
@folfdk sjovt kun at se højdekurverne og ruten!
-
@nerdd til orientering har jeg nu brugt ca 1:15 time på bad, udstrækning og at have ondt af mig selv efter turen. Og lave et opslag på Mastodon.
Så jeg kunne i princippet lige så godt have taget en tur mere
@folfdk Haha, det er rigtigt. Mon du så også havde brug for dobbelt så længe bagefter, hvis du havde løbet dobbelt så langt?

-
@folfdk Haha, det er rigtigt. Mon du så også havde brug for dobbelt så længe bagefter, hvis du havde løbet dobbelt så langt?

Nej nej, det tror jeg ikke......
Der er nok nærmere en eksponential funktion!

Jeg gik dog igennem denne yoga/udstrækning, som jeg synes vældig godt om