Det er senere og senere at jeg får skrevet hvad jeg synes er #EnGodTing
-
Jeg fik lavet en video fordi man er vel lidt stolt og forfængelig

Det er jo ikke på nogen måde noget særligt, men det har sgu givet en eller anden form for tilfredsstillelse.
Nu er der morgenmad

@folfdk Uh, hvor er det et pænt brød! Håber, det smagte!
-
@folfdk Uh, hvor er det et pænt brød! Håber, det smagte!
-
Så er brødet bagt og jeg skal have det skåret over om lidt...
Uh! Det er spændende!
@folfdk usædvanligt flot brød og flot framing!
-
@folfdk usædvanligt flot brød og flot framing!
Ja, jeg er også næsten helt faldet bagover hvor godt det blev

Håber jeg kan lykkes lige så godt næste gang 🫣
-
@folfdk den er nemlig ret nem.

Jeg har fundet ud af jeg har har været lemfældig med sandheden.
Du spurgte om det var mit andet brød.
Og det var det faktisk ikke, det foregående var faktisk det tredje, og det her har jeg lige taget ud af ovnen, det er så det fjerde.
Det andet brød havde jeg glemt, fordi jeg fik lavet en dej der slet ikke virkede og jeg blev nødt til at bage det i rugbrødsformen (som så egentlig endte fint nok, sådan en salgs groft hvedesandwichbrød)
-
Jeg har fundet ud af jeg har har været lemfældig med sandheden.
Du spurgte om det var mit andet brød.
Og det var det faktisk ikke, det foregående var faktisk det tredje, og det her har jeg lige taget ud af ovnen, det er så det fjerde.
Det andet brød havde jeg glemt, fordi jeg fik lavet en dej der slet ikke virkede og jeg blev nødt til at bage det i rugbrødsformen (som så egentlig endte fint nok, sådan en salgs groft hvedesandwichbrød)
@folfdk hvor er det flot!
-
@folfdk hvor er det flot!
Mange tak!
Jeg er simpelthen så glad for at @tofticles han lige kunne få en snas surdej med, som gav mig den start jeg havde brug for

-
Jeg har fundet ud af jeg har har været lemfældig med sandheden.
Du spurgte om det var mit andet brød.
Og det var det faktisk ikke, det foregående var faktisk det tredje, og det her har jeg lige taget ud af ovnen, det er så det fjerde.
Det andet brød havde jeg glemt, fordi jeg fik lavet en dej der slet ikke virkede og jeg blev nødt til at bage det i rugbrødsformen (som så egentlig endte fint nok, sådan en salgs groft hvedesandwichbrød)
@folfdk @infonauten Whoa! Det er en virkelig flot skorpe, du har fået på det brød.
-
@folfdk @infonauten Whoa! Det er en virkelig flot skorpe, du har fået på det brød.
@nerdd
Mange tak!!
Lige nu gør jeg et eller andet rigtigt i hvert fald!
Så er det klar til fransk løgsuppe i aften

Cc
@infonauten -
@nerdd
Mange tak!!
Lige nu gør jeg et eller andet rigtigt i hvert fald!
Så er det klar til fransk løgsuppe i aften

Cc
@infonauten@folfdk Det ser i hvert fald ud til, at du har helt styr på at spænde brødet op, når du former det

-
@folfdk Det ser i hvert fald ud til, at du har helt styr på at spænde brødet op, når du former det

Jeg har set den her en del gange
Den giver mig de fleste af de ting jeg har brug for at vide og ret kort og præcist.
Jeg ælter dog dejen på Ankarsrum maskinen og ikke i hånden.
Og jeg synes faktisk ikke jeg har brugt meget tid/energi på at tænke over formningen

Men der er sikkert plads til nogle forbedringer. Lige nu bruger jeg jo en lav vandprocent på 65, så...
-
Jeg har set den her en del gange
Den giver mig de fleste af de ting jeg har brug for at vide og ret kort og præcist.
Jeg ælter dog dejen på Ankarsrum maskinen og ikke i hånden.
Og jeg synes faktisk ikke jeg har brugt meget tid/energi på at tænke over formningen

Men der er sikkert plads til nogle forbedringer. Lige nu bruger jeg jo en lav vandprocent på 65, så...
@folfdk Den skal jeg da muligvis lige have set et par gange eller ti, fordi når jeg bager, er det mere held end forstand, jeg forlader mig på

-
Jeg har set den her en del gange
Den giver mig de fleste af de ting jeg har brug for at vide og ret kort og præcist.
Jeg ælter dog dejen på Ankarsrum maskinen og ikke i hånden.
Og jeg synes faktisk ikke jeg har brugt meget tid/energi på at tænke over formningen

Men der er sikkert plads til nogle forbedringer. Lige nu bruger jeg jo en lav vandprocent på 65, så...