Vi har allerede vundet én gang, og vi overbeviste om, at vi vinder igen ✊Den nye tilladelse til at hente olie og gas op af Hejre-feltet er lige så ulovlig som den, der i efteråret blev underkendt af Energiklagenævnet
Ikke-kategoriseret
1
Indlæg
1
Posters
0
Visninger
-
Vi har allerede vundet én gang, og vi overbeviste om, at vi vinder igen

Den nye tilladelse til at hente olie og gas op af Hejre-feltet er lige så ulovlig som den, der i efteråret blev underkendt af Energiklagenævnet.
Derfor har vi klaget igen
️🫷
Hep på os
#IkkeMinTilladelse
#dkgreen
#dkpol -
J jeppe@uddannelse.social shared this topic