Jo, man kan godt løbe selvom man er ved at komme sig over en omgang ondt i halsen (som forhindrede søndagsturen).
-
Jo, man kan godt løbe selvom man er ved at komme sig over en omgang ondt i halsen (som forhindrede søndagsturen).
Men med den blæst og kulde der er udenfor var det nu lidt for meget alligevel. Kan godt mærke jeg har presset systemet nu.
Så har jeg heldigvis te med honning og senere varm kakao med flødeskum.
-
Men med den blæst og kulde der er udenfor var det nu lidt for meget alligevel. Kan godt mærke jeg har presset systemet nu.
Så har jeg heldigvis te med honning og senere varm kakao med flødeskum.
@folfdk 10 km med resterne af sygdom i kroppen er da også frisk nok! Godt, du kan pleje dig selv med te med honning og kakao ovenpå den omgang

-
@folfdk 10 km med resterne af sygdom i kroppen er da også frisk nok! Godt, du kan pleje dig selv med te med honning og kakao ovenpå den omgang

Jeg fik også tanket op med mad, det var ikke så dårligt!
Men jo, lidt mere udmattet end jeg plejer efter sådan en tur, selvfølgelig også med ret god kvalitet faktisk, så alt i alt ikke et dårligt bytte. (For at blive ekstra udmattet)
Så alle restitutionen bare være top notch også!