Jeg er helt ærligt tit imponeret over niveauet af grafikerarbejde på de bøger jeg arbejder med, der er gode ideer og håndværk og set over en kam er niveauet godt.
-
@nerdd "generated with Adobe Indesign". 49187 linjers CSS, for alle enkeltelementerne skal jo indplaceres med absolutte koordinater.
@infonauten Det er klart. Ellers er det jo slet ikke til at styre 🤪
-
@anport det er nødt til at være lol for at jeg kan overleve det.
Hvorfor hører jeg "99 bottles of beer" i hovedet og prøver at få "4500 små png'er" til at passe til det?

-
@infonauten @tokeriis @nerdd "Genereret" er nok nøgleordet her, jfr min Claude-kommentar...
-
@fanden
Det tænkte jeg også lige
Men det ser ud til det blev en kort tråd (selvom det var hårrejsende nok!)
Stop! Jeg tager ordene i mig igen og har lavet en bøtte
mere! -
@infonauten @fanden @nerdd Det er bare så uhyggelig dumt

-
@infonauten @tokeriis @nerdd "Genereret" er nok nøgleordet her, jfr min Claude-kommentar...
-
@infonauten Det er klart. Ellers er det jo slet ikke til at styre 🤪
@nerdd og mig, der prøver at se om jeg kan presse mine små 500 linjer (inklusive rigeligt kommentarer) ned til mindre ...
-
@infonauten Wow, Ulf. Det var alligevel mere misantropisk end jeg kunne mønstre
@tokeriis @nerdd -
Hvorfor hører jeg "99 bottles of beer" i hovedet og prøver at få "4500 små png'er" til at passe til det?

-
@infonauten Nej, det er godt nok dumt. På den anden side, det er jo mere eller mindre hvad folk gør på daglig basis, når de smider en jpg af en tekstvæg op på sociale medier, uden billedbeskrivelse. @tokeriis @nerdd
-
@anport Se nyeste toot, 4530 små pngs.
@infonauten @anport
Men - det - HVAD
🤯?
HVORDAN er man dog nået til det resultat? -
@infonauten Nej, det er godt nok dumt. På den anden side, det er jo mere eller mindre hvad folk gør på daglig basis, når de smider en jpg af en tekstvæg op på sociale medier, uden billedbeskrivelse. @tokeriis @nerdd
-
@infonauten @anport
Men - det - HVAD
🤯?
HVORDAN er man dog nået til det resultat?@MThaastrup @anport mennesker, du. Holder aldrig op med at overraske. I en anden undertråd har vi talt os frem til, at det jo er sådan folk gør når de poster tekst på Insta, så det er muligvis den tankegang, der har været ind over.
-
@MThaastrup @anport mennesker, du. Holder aldrig op med at overraske. I en anden undertråd har vi talt os frem til, at det jo er sådan folk gør når de poster tekst på Insta, så det er muligvis den tankegang, der har været ind over.
@infonauten @anport Det tager jeg jeres ord for, jeg har aldrig været på Instagram og må indrømme, at jeg ikke anede det.
-
@MThaastrup @anport mennesker, du. Holder aldrig op med at overraske. I en anden undertråd har vi talt os frem til, at det jo er sådan folk gør når de poster tekst på Insta, så det er muligvis den tankegang, der har været ind over.
@infonauten @MThaastrup jeg kan ikke lade være med at tænke om:
1) personen har gjort for at andre ikke bare skulle kopiere teksten direkte?
2) måske personen ville undgå bogen bliver 'scrapet' af AI ved at lave tekst som billeder?Ja, der må da findes én god grund.