Hard intervals today at target pace 4:45/km20 minutes warm up and 10 minutes cool down.
-
Hard intervals today at target pace 4:45/km
20 minutes warm up and 10 minutes cool down.The training was:
First 2x3 minutes
Then 2x2 minutes
(3 minutes slow jog between them)Then 8x 30s on/30s off, switching between high effort and jog.
I felt tired before the run and didn't really feel like it, but managed to get a good session done anyway, overall very nice to be out and about
-
First 2x3 minutes
Then 2x2 minutes
(3 minutes slow jog between them)Then 8x 30s on/30s off, switching between high effort and jog.
I felt tired before the run and didn't really feel like it, but managed to get a good session done anyway, overall very nice to be out and about
@folfdk Stærkt, at du alligevel kom afsted! Det er et hårdt træningspas med de der 8x30/30 til sidst.
Godt ramt med den pæne runde distance i øvrigt 🥳
-
@folfdk Stærkt, at du alligevel kom afsted! Det er et hårdt træningspas med de der 8x30/30 til sidst.
Godt ramt med den pæne runde distance i øvrigt 🥳
Ja, jeg lavede lige den klassiske "to runder på plænen" for at få det til at passe helt præcist

Jeg har overvejet om jeg kan lave en Fibonacci challenge til mig selv.
F.eks bruge 1:12:35 på 8,13 km eller løbe 11,23 km på 58:13 (den bliver svær for mig
) -
Ja, jeg lavede lige den klassiske "to runder på plænen" for at få det til at passe helt præcist

Jeg har overvejet om jeg kan lave en Fibonacci challenge til mig selv.
F.eks bruge 1:12:35 på 8,13 km eller løbe 11,23 km på 58:13 (den bliver svær for mig
)@folfdk Haha, det er det bedste og føles SÅ dumt lige at løbe de par runder for at ramme et bestemt tal

Fibonacci-løbeture er en sjov ide! Jeg løb tilfældigvis 11,23 km i dag, dog ikke på 58:13. Når mit knæ er helt klar igen, må du komme til Aarhus, så kan vi tage en tur rundt om Brabrand Sø (plus lidt ekstra) sammen i 58:13

-
@folfdk Haha, det er det bedste og føles SÅ dumt lige at løbe de par runder for at ramme et bestemt tal

Fibonacci-løbeture er en sjov ide! Jeg løb tilfældigvis 11,23 km i dag, dog ikke på 58:13. Når mit knæ er helt klar igen, må du komme til Aarhus, så kan vi tage en tur rundt om Brabrand Sø (plus lidt ekstra) sammen i 58:13

Det bliver nok først til næste forår tror jeg.
5:11/km i gennemsnit per time tror jeg ikke jeg har i mig lige nu.
Men det vil jeg gerne!
-
First 2x3 minutes
Then 2x2 minutes
@folfdk nice! Not feeling like it but getting it done is a huge win.
-
Det bliver nok først til næste forår tror jeg.
5:11/km i gennemsnit per time tror jeg ikke jeg har i mig lige nu.
Men det vil jeg gerne!
@folfdk Vi ser på det til den tid

-
@folfdk nice! Not feeling like it but getting it done is a huge win.
It is! And even though it was exhausting, I know from experience that I almost never regret going out.
It's getting past the bloody doorstep that's the real challenge for me sometimes