Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. I released a new version 4.0 1 of Tachyon Webmail (active fork of Snappymail) last night

I released a new version 4.0 1 of Tachyon Webmail (active fork of Snappymail) last night

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
tachyonwebmailopensourcephpfoss
7 Indlæg 2 Posters 35 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • kimschulz@social.data.coopK This user is from outside of this forum
    kimschulz@social.data.coopK This user is from outside of this forum
    kimschulz@social.data.coop
    wrote sidst redigeret af

I released a new version 4.0 1 of Tachyon Webmail (active fork of Snappymail) last night.
    New things include calendar (calDav), contact groups, bulk contact editing, icon streamlining, nextcloud integration and much more. Enjoy!

Https://tachyonmail.app

#tachyon #webmail #opensource #php #foss

jeppe@uddannelse.socialJ 1 Reply Last reply
    1
    0
    • jeppe@uddannelse.socialJ jeppe@uddannelse.social shared this topic
    • kimschulz@social.data.coopK kimschulz@social.data.coop

I released a new version 4.0 1 of Tachyon Webmail (active fork of Snappymail) last night.
      New things include calendar (calDav), contact groups, bulk contact editing, icon streamlining, nextcloud integration and much more. Enjoy!

Https://tachyonmail.app

#tachyon #webmail #opensource #php #foss

jeppe@uddannelse.socialJ This user is from outside of this forum
      jeppe@uddannelse.social
      wrote sidst redigeret af

@kimschulz Ser virkelig spændende ud! Har installeret appen i min nextcloud, men kan ikke finde ud af hvor jeg skal indstille oplysninger om mailserver osv.
      når jeg logger ind med min mailadresse får jeg: "Can't connect to host "tcp://localhost:143". Håber du orker at svare en amatør :-). Sig gerne hvis jeg skal stille spørgsmålet et andet sted.

kimschulz@social.data.coopK 1 Reply Last reply
      0
      • jeppe@uddannelse.socialJ jeppe@uddannelse.social

@kimschulz Ser virkelig spændende ud! Har installeret appen i min nextcloud, men kan ikke finde ud af hvor jeg skal indstille oplysninger om mailserver osv.
        når jeg logger ind med min mailadresse får jeg: "Can't connect to host "tcp://localhost:143". Håber du orker at svare en amatør :-). Sig gerne hvis jeg skal stille spørgsmålet et andet sted.

wrote sidst redigeret af

@jeppe jeg kører den op mod en ekstern mail server og ikke i Nextcloud, så nextcloud delen er jeg ikke 100% sikker på. Når jeg bruger det så går jeg ind på adressen for installationen og så smider "?admin" bagefter (altså https://domæne.dk?admin) og så kommer admin panel frem. i Nextcloud burde (TM) den bare komme frem hvis du er logget ind med din nextcloud admin bruger. Herinde kan du under "domæner" sætte hvilke domæner der skal gives adgang til, deres IMAP, SMTP osv.

0

@jeppe jeg kører den op mod en ekstern mail server og ikke i Nextcloud, så nextcloud delen er jeg ikke 100% sikker på. Når jeg bruger det så går jeg ind på adressen for installationen og så smider "?admin" bagefter (altså https://domæne.dk?admin) og så kommer admin panel frem. i Nextcloud burde (TM) den bare komme frem hvis du er logget ind med din nextcloud admin bruger. Herinde kan du under "domæner" sætte hvilke domæner der skal gives adgang til, deres IMAP, SMTP osv.

jeppe@uddannelse.social
          wrote sidst redigeret af

@kimschulz Det viste sig at der var komet en "Yderligere indstillinger" i admin-brugerens settings-menu - den havde jeg ikke prøvet at klikke på. Måske du kan ændre navnet til Tachyon (eller email) så man kan finde det? jeg skrev mit domæne ind, og det ser ud til at fungere perfekt. Tak for at dele.

kimschulz@social.data.coopK 2 Replies Last reply
          0

@kimschulz Det viste sig at der var komet en "Yderligere indstillinger" i admin-brugerens settings-menu - den havde jeg ikke prøvet at klikke på. Måske du kan ændre navnet til Tachyon (eller email) så man kan finde det? jeg skrev mit domæne ind, og det ser ud til at fungere perfekt. Tak for at dele.

wrote sidst redigeret af

@jeppe det burde bestemt kunne lade sig gøre.

1 Reply Last reply
            0

wrote sidst redigeret af

@jeppe har lige pushet en ny release hvor det skulle få sin egen settings sektion "Tachyon Email"

0

@jeppe har lige pushet en ny release hvor det skulle få sin egen settings sektion "Tachyon Email"

jeppe@uddannelse.social
                wrote sidst redigeret af

@kimschulz Yes!

1 Reply Last reply
                0
                Svar
                • Svar som emne
                Login for at svare
                • Ældste til nyeste
                • Nyeste til ældste
                • Most Votes

• Log ind