Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
49 Indlæg 15 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

    Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

    - er jeg så klar?
    - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

    Jeg orker ikke mere læsning i dag.
    Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
    mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
    mthaastrup@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #37

    I er freaking fantastiske allesammen, TAK FOR HJÆLPEN, NÅR MAN ER LIDT STRESSET!

    Endnu en pointe i retning af @infonauten s beskrivelse af den coole samling af fætre og kusiner 😁

    folfdk@helvede.netF tofticles@helvede.netT 2 Replies Last reply
    0
    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

      I er freaking fantastiske allesammen, TAK FOR HJÆLPEN, NÅR MAN ER LIDT STRESSET!

      Endnu en pointe i retning af @infonauten s beskrivelse af den coole samling af fætre og kusiner 😁

      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
      folfdk@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #38

      @MThaastrup @infonauten

      Måske jeg er for sent på den, men jeg bifalder alligevel alle de andres konklusion, bare så du lige bliver endnu mere overbevist.

      Så...

      Bare for at banke det yderligere på plads.

      Du er skide go'!
      Du har forberedt dig godt.
      Hvis du giver hjernen så meget ro og afslapning som det nu kan lade sig gøre så er det bedst!

      Og en lignelse:
      En maraton løber træner jo ikke dagen før maraton, der slapper man af! 😊

      mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

        @MThaastrup @infonauten

        Måske jeg er for sent på den, men jeg bifalder alligevel alle de andres konklusion, bare så du lige bliver endnu mere overbevist.

        Så...

        Bare for at banke det yderligere på plads.

        Du er skide go'!
        Du har forberedt dig godt.
        Hvis du giver hjernen så meget ro og afslapning som det nu kan lade sig gøre så er det bedst!

        Og en lignelse:
        En maraton løber træner jo ikke dagen før maraton, der slapper man af! 😊

        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
        mthaastrup@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #39

        @folfdk @infonauten nu er dette to dage før. Men pointen er nok lidt det samme 🫣

        tokeriis@helvede.netT 1 Reply Last reply
        0
        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

          @folfdk @infonauten nu er dette to dage før. Men pointen er nok lidt det samme 🫣

          tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
          tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
          tokeriis@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #40

          @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er godt nok!

          mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
          0
          • tokeriis@helvede.netT tokeriis@helvede.net

            @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er godt nok!

            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
            mthaastrup@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #41

            @tokeriis @folfdk @infonauten Tak. Jeg ville ærligt ønske, at jeg havde knap så urimelige forventninger til mig selv.

            Mit liv er et HELT andet end da jeg læste til eksamener sidst. Jeg har haft max. en time hver aften den sidste måned til at læse pensum og blive klar.
            Jeg håber, at det er godt nok

            tokeriis@helvede.netT 1 Reply Last reply
            0
            • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

              @tokeriis @folfdk @infonauten Tak. Jeg ville ærligt ønske, at jeg havde knap så urimelige forventninger til mig selv.

              Mit liv er et HELT andet end da jeg læste til eksamener sidst. Jeg har haft max. en time hver aften den sidste måned til at læse pensum og blive klar.
              Jeg håber, at det er godt nok

              tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
              tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
              tokeriis@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #42

              @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er i sig selv en vild bedrift at tage en uddannelse til under de vilkår. Og du har formodentlig en del mere erfaring end sidst, du kan sætte din viden i spil med - noget du ikke kan læse op på.

              mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
              0
              • tokeriis@helvede.netT tokeriis@helvede.net

                @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er i sig selv en vild bedrift at tage en uddannelse til under de vilkår. Og du har formodentlig en del mere erfaring end sidst, du kan sætte din viden i spil med - noget du ikke kan læse op på.

                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #43

                @tokeriis @folfdk @infonauten det håber jeg. Vi får se. Tak!

                1 Reply Last reply
                0
                • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                  Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

                  - er jeg så klar?
                  - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

                  Jeg orker ikke mere læsning i dag.
                  Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

                  claushc@mastodon.socialC This user is from outside of this forum
                  claushc@mastodon.socialC This user is from outside of this forum
                  claushc@mastodon.social
                  wrote sidst redigeret af
                  #44

                  @MThaastrup Altså, når man dukker op til timerne og følger med i undervisningen, så er det svært at dumpe.

                  Hvis du også har læst pensum, kan stille opfølgende spørgsmål og kan tale fornuftigt om emnet, så skal du arbejde hårdt for at holde dig nede på en dårlig karakter.

                  Og sidst, men ikke mindst, alt over “Bestået!” er pral 😉

                  Du har HELT styr på den eksamen. Nyd nu festen!

                  mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                  0
                  • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                    I er freaking fantastiske allesammen, TAK FOR HJÆLPEN, NÅR MAN ER LIDT STRESSET!

                    Endnu en pointe i retning af @infonauten s beskrivelse af den coole samling af fætre og kusiner 😁

                    tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                    tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                    tofticles@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #45

                    @MThaastrup

                    Kan du klare det? Ja, du kan! (I bedste byggemand Bob stil)

                    Knæk og bræk med det!

                    cc: @infonauten

                    mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                    0
                    • claushc@mastodon.socialC claushc@mastodon.social

                      @MThaastrup Altså, når man dukker op til timerne og følger med i undervisningen, så er det svært at dumpe.

                      Hvis du også har læst pensum, kan stille opfølgende spørgsmål og kan tale fornuftigt om emnet, så skal du arbejde hårdt for at holde dig nede på en dårlig karakter.

                      Og sidst, men ikke mindst, alt over “Bestået!” er pral 😉

                      Du har HELT styr på den eksamen. Nyd nu festen!

                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                      #46

                      @claushc
                      Jeg har ikke fulgt timerne... Jeg fulgte de første 4 af dem for halvandet år siden, anden mulighed har jeg desværre ikke haft pga. livsomstændigheder

                      claushc@mastodon.socialC 1 Reply Last reply
                      0
                      • tofticles@helvede.netT tofticles@helvede.net

                        @MThaastrup

                        Kan du klare det? Ja, du kan! (I bedste byggemand Bob stil)

                        Knæk og bræk med det!

                        cc: @infonauten

                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                        mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                        mthaastrup@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #47

                        @tofticles @infonauten Tak. Læsning i dag, eksamen i morgen, og så må vi se.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                          @claushc
                          Jeg har ikke fulgt timerne... Jeg fulgte de første 4 af dem for halvandet år siden, anden mulighed har jeg desværre ikke haft pga. livsomstændigheder

                          claushc@mastodon.socialC This user is from outside of this forum
                          claushc@mastodon.socialC This user is from outside of this forum
                          claushc@mastodon.social
                          wrote sidst redigeret af
                          #48

                          @MThaastrup Meget muligt, men du har alligevel sat dig ind i pensum. Det kan sagtens lade sig gøre at lave selvstudie til topkarakterer. Du er godt forberedt, men det føles aldrig sådan.

                          Jeg læser diplom, og har fået gode karakterer på trods af en fornemmelse af total undergang op til hver eneste eksamen.

                          mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                          0
                          • claushc@mastodon.socialC claushc@mastodon.social

                            @MThaastrup Meget muligt, men du har alligevel sat dig ind i pensum. Det kan sagtens lade sig gøre at lave selvstudie til topkarakterer. Du er godt forberedt, men det føles aldrig sådan.

                            Jeg læser diplom, og har fået gode karakterer på trods af en fornemmelse af total undergang op til hver eneste eksamen.

                            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mthaastrup@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #49

                            @claushc ja okay - det er netop et diplomfag, jeg skal op i fag (enkeltfag, ikke fuld uddannelse). Det må gå, som det nu kan.

                            1 Reply Last reply
                            0
                            Svar
                            • Svar som emne
                            Login for at svare
                            • Ældste til nyeste
                            • Nyeste til ældste
                            • Most Votes


                            • Log ind

                            • Har du ikke en konto? Tilmeld

                            • Login or register to search.
                            Powered by NodeBB Contributors
                            Graciously hosted by data.coop
                            • First post
                              Last post
                            0
                            • Hjem
                            • Seneste
                            • Etiketter
                            • Populære
                            • Verden
                            • Bruger
                            • Grupper