Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
49 Indlæg 15 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

    @folfdk @infonauten nu er dette to dage før. Men pointen er nok lidt det samme 🫣

    tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
    tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
    tokeriis@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #40

    @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er godt nok!

    mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
    0
    • tokeriis@helvede.netT tokeriis@helvede.net

      @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er godt nok!

      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
      mthaastrup@helvede.net
      wrote sidst redigeret af
      #41

      @tokeriis @folfdk @infonauten Tak. Jeg ville ærligt ønske, at jeg havde knap så urimelige forventninger til mig selv.

      Mit liv er et HELT andet end da jeg læste til eksamener sidst. Jeg har haft max. en time hver aften den sidste måned til at læse pensum og blive klar.
      Jeg håber, at det er godt nok

      tokeriis@helvede.netT 1 Reply Last reply
      0
      • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

        @tokeriis @folfdk @infonauten Tak. Jeg ville ærligt ønske, at jeg havde knap så urimelige forventninger til mig selv.

        Mit liv er et HELT andet end da jeg læste til eksamener sidst. Jeg har haft max. en time hver aften den sidste måned til at læse pensum og blive klar.
        Jeg håber, at det er godt nok

        tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
        tokeriis@helvede.netT This user is from outside of this forum
        tokeriis@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #42

        @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er i sig selv en vild bedrift at tage en uddannelse til under de vilkår. Og du har formodentlig en del mere erfaring end sidst, du kan sætte din viden i spil med - noget du ikke kan læse op på.

        mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
        0
        • tokeriis@helvede.netT tokeriis@helvede.net

          @MThaastrup @folfdk @infonauten Det er i sig selv en vild bedrift at tage en uddannelse til under de vilkår. Og du har formodentlig en del mere erfaring end sidst, du kan sætte din viden i spil med - noget du ikke kan læse op på.

          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
          mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
          mthaastrup@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #43

          @tokeriis @folfdk @infonauten det håber jeg. Vi får se. Tak!

          1 Reply Last reply
          0
          • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

            Hvis vi nu siger, at jeg har styr på det materiale, jeg må tage med ind i eksamensforberedelsen tirsdag, har forstået det der står på dem, har sådan et ok-ish overblik, og har tid til at læse det hele igennem to gange i morgen også

            - er jeg så klar?
            - eller så klar som man kan blive, når man ved, at der er en risiko for at klappen kan gå ned (er sket før), men den er statistisk set lille?

            Jeg orker ikke mere læsning i dag.
            Har brug for at det hele lige bundfælder sig.

            claushc@mastodon.socialC This user is from outside of this forum
            claushc@mastodon.socialC This user is from outside of this forum
            claushc@mastodon.social
            wrote sidst redigeret af
            #44

            @MThaastrup Altså, når man dukker op til timerne og følger med i undervisningen, så er det svært at dumpe.

            Hvis du også har læst pensum, kan stille opfølgende spørgsmål og kan tale fornuftigt om emnet, så skal du arbejde hårdt for at holde dig nede på en dårlig karakter.

            Og sidst, men ikke mindst, alt over “Bestået!” er pral 😉

            Du har HELT styr på den eksamen. Nyd nu festen!

            mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
            0
            • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

              I er freaking fantastiske allesammen, TAK FOR HJÆLPEN, NÅR MAN ER LIDT STRESSET!

              Endnu en pointe i retning af @infonauten s beskrivelse af den coole samling af fætre og kusiner 😁

              tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
              tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
              tofticles@helvede.net
              wrote sidst redigeret af
              #45

              @MThaastrup

              Kan du klare det? Ja, du kan! (I bedste byggemand Bob stil)

              Knæk og bræk med det!

              cc: @infonauten

              mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
              0
              • claushc@mastodon.socialC claushc@mastodon.social

                @MThaastrup Altså, når man dukker op til timerne og følger med i undervisningen, så er det svært at dumpe.

                Hvis du også har læst pensum, kan stille opfølgende spørgsmål og kan tale fornuftigt om emnet, så skal du arbejde hårdt for at holde dig nede på en dårlig karakter.

                Og sidst, men ikke mindst, alt over “Bestået!” er pral 😉

                Du har HELT styr på den eksamen. Nyd nu festen!

                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                mthaastrup@helvede.net
                wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                #46

                @claushc
                Jeg har ikke fulgt timerne... Jeg fulgte de første 4 af dem for halvandet år siden, anden mulighed har jeg desværre ikke haft pga. livsomstændigheder

                claushc@mastodon.socialC 1 Reply Last reply
                0
                • tofticles@helvede.netT tofticles@helvede.net

                  @MThaastrup

                  Kan du klare det? Ja, du kan! (I bedste byggemand Bob stil)

                  Knæk og bræk med det!

                  cc: @infonauten

                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #47

                  @tofticles @infonauten Tak. Læsning i dag, eksamen i morgen, og så må vi se.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                    @claushc
                    Jeg har ikke fulgt timerne... Jeg fulgte de første 4 af dem for halvandet år siden, anden mulighed har jeg desværre ikke haft pga. livsomstændigheder

                    claushc@mastodon.socialC This user is from outside of this forum
                    claushc@mastodon.socialC This user is from outside of this forum
                    claushc@mastodon.social
                    wrote sidst redigeret af
                    #48

                    @MThaastrup Meget muligt, men du har alligevel sat dig ind i pensum. Det kan sagtens lade sig gøre at lave selvstudie til topkarakterer. Du er godt forberedt, men det føles aldrig sådan.

                    Jeg læser diplom, og har fået gode karakterer på trods af en fornemmelse af total undergang op til hver eneste eksamen.

                    mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                    0
                    • claushc@mastodon.socialC claushc@mastodon.social

                      @MThaastrup Meget muligt, men du har alligevel sat dig ind i pensum. Det kan sagtens lade sig gøre at lave selvstudie til topkarakterer. Du er godt forberedt, men det føles aldrig sådan.

                      Jeg læser diplom, og har fået gode karakterer på trods af en fornemmelse af total undergang op til hver eneste eksamen.

                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af
                      #49

                      @claushc ja okay - det er netop et diplomfag, jeg skal op i fag (enkeltfag, ikke fuld uddannelse). Det må gå, som det nu kan.

                      1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes


                      • Log ind

                      • Har du ikke en konto? Tilmeld

                      • Login or register to search.
                      Powered by NodeBB Contributors
                      Graciously hosted by data.coop
                      • First post
                        Last post
                      0
                      • Hjem
                      • Seneste
                      • Etiketter
                      • Populære
                      • Verden
                      • Bruger
                      • Grupper