Yasss!
-
@BogWitch @jpkolsen
Jeg har rodet lidt videre. Det lader til, at mobilepay vælger browser efter en liste sorteret alfabetisk. I hvert fald insisterede min på at vælge Brave ind til jeg afinstallerede den, så valgte mobilepay duckduckgo.Så måske kan det være en mulighed, at installere Brave, bare for at processen med mobilepay skal være mere flydende.
-
@BogWitch @jpkolsen
Jeg har rodet lidt videre. Det lader til, at mobilepay vælger browser efter en liste sorteret alfabetisk. I hvert fald insisterede min på at vælge Brave ind til jeg afinstallerede den, så valgte mobilepay duckduckgo.Så måske kan det være en mulighed, at installere Brave, bare for at processen med mobilepay skal være mere flydende.
-
-
@asbjornn Nu har jeg kørt med e/OS/ i lidt tid og mobilepay driller stadig. Den virker når den er ny-installeret, men efter lidt tid får jeg lang fejlmeddelselse inkl. "it's also possible that your phone has been modified". Det virker at geninstallere. Var det noget lignende du oplevede tidligere @BogWitch?
-
@asbjornn Nu har jeg kørt med e/OS/ i lidt tid og mobilepay driller stadig. Den virker når den er ny-installeret, men efter lidt tid får jeg lang fejlmeddelselse inkl. "it's also possible that your phone has been modified". Det virker at geninstallere. Var det noget lignende du oplevede tidligere @BogWitch?
-
-
@asbjornn Nu har jeg kørt med e/OS/ i lidt tid og mobilepay driller stadig. Den virker når den er ny-installeret, men efter lidt tid får jeg lang fejlmeddelselse inkl. "it's also possible that your phone has been modified". Det virker at geninstallere. Var det noget lignende du oplevede tidligere @BogWitch?
-
-
@asbjornn Nu har jeg kørt med e/OS/ i lidt tid og mobilepay driller stadig. Den virker når den er ny-installeret, men efter lidt tid får jeg lang fejlmeddelselse inkl. "it's also possible that your phone has been modified". Det virker at geninstallere. Var det noget lignende du oplevede tidligere @BogWitch?
-
-
Det er et forsøg værd. Jeg synes det var lidt et blandet billede på tråden om det havde virket med opdateringer.
Jeg har accepteret at hvis jeg vil leve med den fairphone er der nogle gange updates som gør alting mere besværligt for mig, og andre gange nogle der retter op igen. Jeg synes overordnet det går i den rigtige vej. Men det kræver altså jævnligt lidt ekstra arbejde at være anti-establishment på mobilen

-
Det er et forsøg værd. Jeg synes det var lidt et blandet billede på tråden om det havde virket med opdateringer.
Jeg har accepteret at hvis jeg vil leve med den fairphone er der nogle gange updates som gør alting mere besværligt for mig, og andre gange nogle der retter op igen. Jeg synes overordnet det går i den rigtige vej. Men det kræver altså jævnligt lidt ekstra arbejde at være anti-establishment på mobilen


