Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
engodting
29 Indlæg 12 Posters 183 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

    Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

    Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

    For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

    Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

    Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

    trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
    trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
    trine_dk@helvede.net
    wrote sidst redigeret af
    #7

    @folfdk Jeg er meget mindre på her for tiden, hvilket også betyder jeg interagerer mindre med opslag. Hvis jeg stikker næsen forbi, så ser jeg somregel bare de nyeste opslag for den dag, og så er jeg videre.

    Der er så meget andet der tager min opmærksomhed. Nyt hus, ny have, dejligt vejr, projekter jeg er igang med.

    folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
    0
    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

      Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

      Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

      For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

      Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

      Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

      mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
      mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
      mjj@mstdn.dk
      wrote sidst redigeret af
      #8

      @folfdk Undskyld, men: Kunne man forestille sig, at det har noget at gøre med din ændrede livssituation?
      Jeg forestiller mig, at din hverdag ser anderledes ud end for et par måneder siden.
      Min kone og hendes børn var ude at rejse for nylig, og jeg kigger jo mestendels herover, når jeg har(/har brug for) en pause i mine gøremål; men i den periode kiggede jeg forbi i et omfang, hvor der bare ikke nåede at ske så meget imellem mine check-ins.

      1 Reply Last reply
      0
      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

        Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

        Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

        For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

        Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

        Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

        camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
        camlarsch@helvede.netC This user is from outside of this forum
        camlarsch@helvede.net
        wrote sidst redigeret af
        #9

        @folfdk Jeg har i hvert fald været her mindre de sidste måneder. IRL har kaldt …

        folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
        0
        • trine_dk@helvede.netT trine_dk@helvede.net

          @folfdk Jeg er meget mindre på her for tiden, hvilket også betyder jeg interagerer mindre med opslag. Hvis jeg stikker næsen forbi, så ser jeg somregel bare de nyeste opslag for den dag, og så er jeg videre.

          Der er så meget andet der tager min opmærksomhed. Nyt hus, ny have, dejligt vejr, projekter jeg er igang med.

          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
          folfdk@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #10

          @Trine_DK

          Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!

          Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)

          trine_dk@helvede.netT 1 Reply Last reply
          0
          • camlarsch@helvede.netC camlarsch@helvede.net

            @folfdk Jeg har i hvert fald været her mindre de sidste måneder. IRL har kaldt …

            folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
            folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
            folfdk@helvede.net
            wrote sidst redigeret af
            #11

            @Camlarsch

            Det er også bare godt når det gør det!

            Jeg må selv se at komme ud af døren lidt mere! Det kommer i næste uge 😅

            1 Reply Last reply
            0
            • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

              Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

              Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

              For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

              Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

              Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

              alf149@social.data.coopA This user is from outside of this forum
              alf149@social.data.coopA This user is from outside of this forum
              alf149@social.data.coop
              wrote sidst redigeret af
              #12

              @folfdk
              Jeg har været meget on and off.
              Fandt ud af jeg var meget aktiv på hjemmearbejdesdage. 🤔
              Men har ikke haft så mange som tidligere.

              Også har konen og jeg købt hus og får nøgler på mandag. Det har helt klart også taget noget af opmærksomheden.

              Har derfor oprettet en liste med dem jeg synes har hyggelige indslag og når jeg har tid og tråden ikke er løbet væk, så prøver jeg at deltage.

              folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
              0
              • alf149@social.data.coopA alf149@social.data.coop

                @folfdk
                Jeg har været meget on and off.
                Fandt ud af jeg var meget aktiv på hjemmearbejdesdage. 🤔
                Men har ikke haft så mange som tidligere.

                Også har konen og jeg købt hus og får nøgler på mandag. Det har helt klart også taget noget af opmærksomheden.

                Har derfor oprettet en liste med dem jeg synes har hyggelige indslag og når jeg har tid og tråden ikke er løbet væk, så prøver jeg at deltage.

                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #13

                @alf149

                Tillykke med nyerhvervelsen, det kan helt sikkert godt tage en del tid!
                Jeg håber det bliver godt.

                Og jeg forsøger også at bruge lister, det hjælper med at følge med synes jeg!

                1 Reply Last reply
                0
                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                  Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                  Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                  For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                  Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                  Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                  mthaastrup@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af mthaastrup@helvede.net
                  #14
                  Dette indlæg er slettet!
                  holm@c.imH 1 Reply Last reply
                  0
                  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                    Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                    Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                    For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                    Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                    Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                    tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
                    tanyakaroli@expressional.social
                    wrote sidst redigeret af
                    #15

                    @folfdk Som flere andre skriver har jeg jævnligt haft for meget andet at se til, selvom jeg faktisk synes det er så hyggeligt at tjekke ind med jer andre og høre hvad der sker hos jer. Men ofte rammer jeg lidt ved siden af hvornår andre er på, oplever jeg? Så scroller jeg til jeg finder et svar på en tråd og ser om det giver mening at følge den til toppen og byde lidt ind. Men meget går jeg helt sikkert bare glip af.

                    Hvordan går det hos dig, Folmer? Jeg håber du har det godt ♥️

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                      Dette indlæg er slettet!

                      holm@c.imH This user is from outside of this forum
                      holm@c.imH This user is from outside of this forum
                      holm@c.im
                      wrote sidst redigeret af
                      #16

                      @MThaastrup @folfdk
                      Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

                      mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                      0
                      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                        @Trine_DK

                        Det lyder også bare skønt med alle de ting du har at give dig i kast med!

                        Og når du har tiden synes jeg altid det er spændende at følge med! (Specielt malerier og strikkemaskiner)

                        trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
                        trine_dk@helvede.netT This user is from outside of this forum
                        trine_dk@helvede.net
                        wrote sidst redigeret af
                        #17

                        @folfdk Tak Folmer 😊 du er også altid så sød til at sende opmuntrende beskeder.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                          Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                          Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                          For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                          Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                          Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                          askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
                          askekammer@mastodon.onlineA This user is from outside of this forum
                          askekammer@mastodon.online
                          wrote sidst redigeret af
                          #18

                          @folfdk

                          Andre har allerede sagt det bedre end jeg kan. Men: Jeg har ikke lagt mærke til andet, end at du er akkurat lige så nærværende og deltagende som normalt. Om det samme kan siges om os andre, aner jeg ikke - men årstidernes skiften spiller sikkert en rolle...

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • holm@c.imH holm@c.im

                            @MThaastrup @folfdk
                            Jeg er til stadighed på halen over, hvad du kan rumme 💪🏼

                            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                            mthaastrup@helvede.net
                            wrote sidst redigeret af
                            #19
                            Dette indlæg er slettet!
                            mthaastrup@helvede.netM holm@c.imH 2 Replies Last reply
                            0
                            • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                              Dette indlæg er slettet!

                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                              mthaastrup@helvede.net
                              wrote sidst redigeret af
                              #20
                              Dette indlæg er slettet!
                              folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                              0
                              • mthaastrup@helvede.netM mthaastrup@helvede.net

                                Dette indlæg er slettet!

                                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                folfdk@helvede.net
                                wrote sidst redigeret af
                                #21

                                @MThaastrup

                                Tak fordi du deler!

                                mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                                0
                                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                                  @MThaastrup

                                  Tak fordi du deler!

                                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                  mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                                  mthaastrup@helvede.net
                                  wrote sidst redigeret af
                                  #22
                                  Dette indlæg er slettet!
                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                                    Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                                    Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                                    For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                                    Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                                    Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                                    tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                                    tofticles@helvede.netT This user is from outside of this forum
                                    tofticles@helvede.net
                                    wrote sidst redigeret af
                                    #23

                                    @folfdk Jeg ved, at jeg selv har ild i ret mange (gode) ting for tiden, så for mig er mit engagement meget svingende - dog tror jeg at jeg læser det meste, der bliver skrevet.

                                    Ind imellem bliver jeg træt af at 'høre' mig selv herinde - især når min tendens til brok, som ikke bidrager til noget positivt, bliver for dominerende.

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                                      Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                                      Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                                      For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                                      Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                                      Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                                      carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
                                      carstenboll@mstdn.dkC This user is from outside of this forum
                                      carstenboll@mstdn.dk
                                      wrote sidst redigeret af
                                      #24

                                      @folfdk det føles klart for mig som om alle kollektivt lige besluttede sig for at nyde vejret og sommerens komme 🙂

                                      Jeg er selv mere aktiv når det er mørkt og koldt og kedeligt.

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                                        Hmm, jeg ved ikke om der er noget i fødiverset, men det føles som om mine posts ikke altid går igennem/bliver det.

                                        Eller måske jeg bare gør noget andet end jeg plejer?

                                        For det føles også som om jeg ikke ser så mange indlæg fra dem jeg følger som jeg plejer...

                                        Jeg håber det bare er fordi folk generelt er mere ude end når det er koldere, og nyder virkelighedens verden i stedet for den virtuelle.

                                        Det ville egentlig være #EnGodTing jo 😄

                                        ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                                        ibenchristiane@helvede.netI This user is from outside of this forum
                                        ibenchristiane@helvede.net
                                        wrote sidst redigeret af
                                        #25

                                        @folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.

                                        folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • ibenchristiane@helvede.netI ibenchristiane@helvede.net

                                          @folfdk ligesom @tofticles (just now getting that!) er jeg har også meget mindre. Men jeg savner det (jer!), så jeg vil egentlig gerne prøve at være her lidt mere i stedet for bare at komme ind fra siden med et indlæg og så være væk igen.

                                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                                          folfdk@helvede.net
                                          wrote sidst redigeret af
                                          #26

                                          @IbenChristiane

                                          Det er altid godt når du kommer ind fra siden med et indlæg 😄

                                          Og i virkeligheden er det nok rigtigt det Morten skrev et andet sted, at jeg selv er mere på her end jeg plejer, og så føles det som om der sker mindre.

                                          Så, en kombi af det hele.

                                          (Og jeg har egentlig forsøgt at sætte tid begrænsning på, fordi jeg synes det er hyggeligt og spændende herinde, men så glemmer jeg at løfte blikket 😅)

                                          @tofticles

                                          ibenchristiane@helvede.netI 1 Reply Last reply
                                          0
                                          Svar
                                          • Svar som emne
                                          Login for at svare
                                          • Ældste til nyeste
                                          • Nyeste til ældste
                                          • Most Votes


                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          Powered by NodeBB Contributors
                                          Graciously hosted by data.coop
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Hjem
                                          • Seneste
                                          • Etiketter
                                          • Populære
                                          • Verden
                                          • Bruger
                                          • Grupper