På opfordring (tak @nerdd ) prøver jeg dadler af som afgangs optakt til mine løbeture.
-
På opfordring (tak @nerdd ) prøver jeg dadler af som afgangs optakt til mine løbeture.
Det virker fint nok, og giver i hvert fald ikke nogen maveproblemer.
Om det decideret er godt ved jeg ikke helt
, jeg har ikke ordentlige data på den slags. Det afhænger jo også af tidspunkt på dagen og hvor godt man sover og.. og ...og.I dag helt let og roligt løb med et par strides. Dejligt!
-
Det virker fint nok, og giver i hvert fald ikke nogen maveproblemer.
Om det decideret er godt ved jeg ikke helt
, jeg har ikke ordentlige data på den slags. Det afhænger jo også af tidspunkt på dagen og hvor godt man sover og.. og ...og.I dag helt let og roligt løb med et par strides. Dejligt!
@folfdk Haha, jeg har måske talt dadler en smule mere op, end de kan bære

De kan selvfølgelig ikke vende en dårlig dag om, men de er gode til et energiboost og til at kvæle en lille sult, synes jeg

Det lyder som en god eftermiddagstur.
-
@folfdk Haha, jeg har måske talt dadler en smule mere op, end de kan bære

De kan selvfølgelig ikke vende en dårlig dag om, men de er gode til et energiboost og til at kvæle en lille sult, synes jeg

Det lyder som en god eftermiddagstur.
Bare de ikke giver udfordringer med maven så er det en gevinst at kunne bruge dem som alternativ.
Normalt ville jeg ellers holde mig til en halv banan eller lignende. Afhængigt af timing med andre måltider.