Igen en kedelig rute, men snart tror jeg der er overskud til noget mere spændende 😅
-
Igen en kedelig rute, men snart tror jeg der er overskud til noget mere spændende

I dag 2-4-6 minutter to gange i falde tempo, så det hurtigste var omkring 5:00/km, så 5:10/km, så 5:20/km med 1 minut gang mellem hvert interval.
Jeg forsøger at få puttet løbeturen ind om morgenen i stedet for den eftermiddag, det passer bedre med temperaturen synes jeg
Men det kan være svært at komme op tidligt, så jeg er glad for der ikke var så varmt i dag! -
Igen en kedelig rute, men snart tror jeg der er overskud til noget mere spændende

I dag 2-4-6 minutter to gange i falde tempo, så det hurtigste var omkring 5:00/km, så 5:10/km, så 5:20/km med 1 minut gang mellem hvert interval.
Jeg forsøger at få puttet løbeturen ind om morgenen i stedet for den eftermiddag, det passer bedre med temperaturen synes jeg
Men det kan være svært at komme op tidligt, så jeg er glad for der ikke var så varmt i dag!@folfdk Pyha, seks intervaller er altså noget af en mundfuld! Godt klaret

Hvis du godt kan lide ruten, og den passer til dine ture, skal du da kun lave den om, hvis du selv trænger til lidt forandring

-
@folfdk Pyha, seks intervaller er altså noget af en mundfuld! Godt klaret

Hvis du godt kan lide ruten, og den passer til dine ture, skal du da kun lave den om, hvis du selv trænger til lidt forandring

@nerdd
Det var "kun" ca 22 grader, så der var masser af overskud
Og nu har jeg det faktisk rigtig fint, så alt i alt bare super godt træningspas

-

Men det kan være svært at komme op tidligt, så jeg er glad for der ikke var så varmt i dag!Her til eftermiddag var jeg så igennem
Coach Bennett's Podcast: Running Isn't Complicated. Runners Are.
Og det talte så godt ind i den følelse jeg havde i dag.
"How are you doing"/ Hvordan går det.
Et simpelt men vigtigt spørgsmål.Og så pointen med at man skal starte med udgangspunkt i den man er i dag. Ikke den man var. I princippet simpelt, i realiteten ikke så let.
----------
Adresse på afsnit: https://www.buzzsprout.com/2203409Mediefil: https://www.buzzsprout.com/2203409/episodes/19148028-running-isn-t-complicated-runners-are.mp3
-
@nerdd
Det var "kun" ca 22 grader, så der var masser af overskud
Og nu har jeg det faktisk rigtig fint, så alt i alt bare super godt træningspas

@folfdk 22 er jo nærmest koldt! 🥶

Det er sgu dejligt at have det sådan efter at have været ude.
-
@folfdk 22 er jo nærmest koldt! 🥶

Det er sgu dejligt at have det sådan efter at have været ude.
Ja, jeg var også ude at løbe lidt senere end jeg oprindeligt havde planlagt, så den ekstra søvn gjorde nok også godt

-
Ja, jeg var også ude at løbe lidt senere end jeg oprindeligt havde planlagt, så den ekstra søvn gjorde nok også godt

@folfdk Det er garanteret en god ide at prioritere søvn, nu hvor der ikke længere er hedebølge, men mere normale sommertemperaturer

-
@folfdk Det er garanteret en god ide at prioritere søvn, nu hvor der ikke længere er hedebølge, men mere normale sommertemperaturer

Apropos, så er jeg nok snart på vej i seng. Det er tiltrængt og jeg tror godt jeg kan sove i hvert fald