Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
tanyakaroli@expressional.socialT

tanyakaroli@expressional.social

@tanyakaroli@expressional.social
About
Indlæg
169
Emner
25
Fremhævelser
2.3k
Grupper
0
Følgere
1
Følger
1

Vis Original

Indlæg

Seneste Bedste Controversial

  • #Havehøst uge 24. Har værtsgaver altid været en ting?
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @pms Jeg tror egentlig ikke at det var noget jeg voksede op med, men jeg har ligesom lært det som voksen af at både familie og venner ofte havde noget med når de kom hos os - og jeg synes det er en virkelig sød ting, men det behøver ikke være noget særligt. En lille blomst, en håndcreme, noget chokolade eller andet. Jeg synes det er ret hyggeligt. Hvis jeg har det, tager jeg også gerne et glas hjemmelavet med (men slet ikke så avanceret som det du kan sætte sammen - wow!)

    Ikke-kategoriseret havehost

  • Pax is totally conked out.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @GertrudeZane what a beauty she is! Wishing you as peaceful a sleep as hers, whenever it’s time to go to bed 😴

    Ikke-kategoriseret pax catsofmastodon catsoffediverse cats cat

  • Tolkien opfandt udtrykket eukatastrofe som betyder en pludselig og uventet forandring af omstændighederne til det meget bedre.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @Eg0nJN Jeg ønsker dig en snarlig eukatastofe, så! Håber de tager sig godt af dig på hospitalet 🙏

    Ikke-kategoriseret

  • Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @spirillen nej, det havde jeg faktisk ikke hørt om, er der virkelig det? Hvorfra sejler den?
    Jeg skal indrømme at jeg ikke har tænkt på færgen som miljøsvinsk. Fly ville være overdrevet, synes jeg, men bus eller tog plus færge var de eneste alternativer jeg kendte.

    Ikke-kategoriseret folkemodet overandout

  • Er kommet hjem fra folkemøde meget meget træt.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @YongSun årh, det skal nok blive skønt, så! Børnebørn må være guld ♥️

    Ikke-kategoriseret

  • Jeg lytter til *Videnskabeligt Udfordret*, der på sin egen sjove måde gengiver et endnu ikke fagfællebedømt studie fra december 2025 om, hvordan nøje udvalgt træningsdata for #LLM kan etablere en form for "bagdør".
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @claugesen tak for tip, den vil jeg også lytte til! (Det er vildt så mange måder der er at misbruge denne teknologi på - og alligevel drøner verden bare videre med AI-hype)

    Ikke-kategoriseret llm

  • Endnu en god kombi af Masto-botterne Selfcare.tech og Simple Sabotage Field Manual:
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    Endnu en god kombi af Masto-botterne Selfcare.tech og Simple Sabotage Field Manual:

    Ikke-kategoriseret

  • Er kommet hjem fra folkemøde meget meget træt.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @YongSun Ej, det var sødt af ham! (Og jeg er meget imponeret over at du kan have gæster til frokost lige efter Folkemødet! Jeg skal helst ikke se andre end mand og søn i dag 😅).

    Ikke-kategoriseret

  • Godmorgen alle.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @mutter01 God måde at vende det til noget godt! Jeg synes også de tidlige morgener er fantastiske - men jeg kan bedst finde ud af at komme ud og nyde dem når jeg er rejst over Atlanten (hvor jeg alligevel vågner kl 4 de første par dage).

    Ikke-kategoriseret

  • Godmorgen alle.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @mutter01 Godmorgen! Hvor er der fint - og du er da tidligt oppe og se dig omkring (siger jeg, der først lige er vågnet).

    Ikke-kategoriseret

  • Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @headword Åh, wow! Det er da den ultimative hæder! 🤩
    (Vel nærmest bedre end dengang min forskning i trusler fandt vej ind på ATS (At Tænke Sig, satire i Politiken, hvis ikke alle kender det))
    @folfdk

    Ikke-kategoriseret folkemodet overandout

  • Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @folfdk Det mest bøvlede i dag var faktisk at deltage i debat med Tolkesamfundet. Al respekt for problemstillingen, men dér ville det virkelig have været godt med en moderator …
    Nu er jeg nået til Hyllie og venter på tog videre til Tårnby. Og så skal jeg hjem og sove i min egen seng, juhuu! 🛌

    Ikke-kategoriseret folkemodet overandout

  • Sverige!
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    Sverige! ♥️

    Ikke-kategoriseret

  • Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @folfdk Tak! Afslapning og podcastlytning blev det til, og det er også fint. Lige nu går det faktisk udmærket med energiniveauet, meget mod min forventning (?).

    Ikke-kategoriseret folkemodet overandout

  • Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    Nå, vi fik beregnet voldsomt god tid til at komme fra Folkemødet til færgen, så nu sidder jeg allerede her ved Rønne færge, en time før afgang. Men så er der da ingen stress 😊
    #Folkemødet #OverAndOut

    Ikke-kategoriseret folkemodet overandout

  • På vej til en samtale jeg selv skal være med i (om arkitektur, uddøende håndværk, innovation og mulige fremtider) kom jeg lige forbi en debat i opstart med, igen, @tanyakaroli så det kunne jeg lige dokumentere.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    Her sad @SorenMRiis og jeg for lidt siden og spiste frokost sammen (ingen selfies, beklager). Så har jeg mødt både ham og @Koefoed i levendes live her på Folkemødet! Herligt

    Ikke-kategoriseret folkekoefoed

  • På vej til en samtale jeg selv skal være med i (om arkitektur, uddøende håndværk, innovation og mulige fremtider) kom jeg lige forbi en debat i opstart med, igen, @tanyakaroli så det kunne jeg lige dokumentere.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @SorenMRiis @Koefoed Arh, hvor ærgerligt at jeg ikke kunne nå dig, Lone! (Men jeg stod jo selv i livlig debat med et par mediefolk).
    Søren, jeg så dig, men nåede jo ikke at hilse! Kan vi mødes til frokost? Jeg sidder lige til arrangement i Kommunernes Telt (F9)

    Ikke-kategoriseret folkekoefoed

  • Jeg har lige set en grønspætte ude på græsplænen.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @IbenChristiane tak, det gør jeg også 😊

    Ikke-kategoriseret

  • Jeg har lige set en grønspætte ude på græsplænen.
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @IbenChristiane wow! Hvor er du heldig, du fik lov at stå og tage billeder af den! Vi havde en (eller anden slags) spætte på besøg en enkelt dag for flere år siden - og jeg ville ønske den kom igen!

    Ikke-kategoriseret

  • Internet-søgning i dag: "hvad hedder den første Harry Potter-bog?"AI-overblik: "Den første Harry Potter-bog hedder 'Harry Potter og den magiske skraldespand'."
    tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

    @tokeriis @folfdk @infonauten @hunspirillen Vi kan lave en hel klaversonate på de gode tangenter der - lykkeligvis - ofte opstår herinde 🎹

    Ikke-kategoriseret
  • Log ind

  • Har du ikke en konto? Tilmeld

  • Login or register to search.
Powered by NodeBB Contributors
Graciously hosted by data.coop
  • First post
    Last post
0
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper