@agathos «Vi har sett det meste av det de fleste glir forbi.» 
pilum@fribygda.no
Indlæg
-
Det har kommet en sårbarhet i ffmpeg programvaren. -
No har @sekundforsekund gått gjennom meir eller mindre heile første episode av TV-serien «Blindpassasjer», sekund for sekund.@tanketom Orions Belte!
-
Fekk straumprisen min satt opp her om dagen, så eg meldte meg opp til å få nokre tilbod.@tanketom Motkraft eg òg, ja.
Eg prøver meg på Folkekraft denne gongen. Agva stoler eg ikkje på og av resten so freista dei mest.
-
Fekk straumprisen min satt opp her om dagen, så eg meldte meg opp til å få nokre tilbod.@tanketom «Kommunikasjon på bokmål kan eg få billegare hos andre.»
Eg òg fekk varsel om prisauke her om dagen. Same leverandør? Bytte i går.
-
Fekk straumprisen min satt opp her om dagen, så eg meldte meg opp til å få nokre tilbod.@tanketom At Fjordkraft har useriøse selgarar er godt kjendt i marknaden.
Eg var lenge kunde hos Lærdal Energi og vart med over til Kraftriket heilt til dei byrja å neglisjere nynorsk (ikkje so lenge m.a.o.).
-
Gratulerer med verdas sykkeldag, folkens!@tanketom Skal sykle ein tur i lunsjen, og so skal eg sykle på korpsøving i kveld.
Som vanleg, med andre ord.

-
Jonas Gaahl Støre.@tanketom Espedal, der Gaahl kjem frå, er ikkje so langt frå her. Eg køyrer forbi kvar gong eg køyrer til Bergen.
-
Kontroll av det elektriske anlegget i eget hus i dag..@tanketom @fiskelandslaget Eg hadde ein onkel som var veldig hands-on og ordna sjølv. Bygde huset sjølv. La opp straum og vatn sjølv…
Huset står enda, utruleg nok.

-
Inspirert av ein youtube-video skal eg i år skrive ned samlinga av mine spontane favorittvitsar, nemleg “Åh, det er namnet på mitt [insert rar musikksjanger]-band!”. -
Datafellesskap i Norge!@papiris@forum.fedi.dk @hallvors Det blir fort eit veldig Oslo-sentrisk "fellesskap" viss det skal gjerast på den måten i Noreg. Det er litt mindre avstandar i Danmark, tross alt.
@halfd @audunmb @ruben@social.cloudless.world @ruben@dmz.skyfritt.net @tk @attacnorge @tom_fredrik @derhagen @ahaldorsen @roybohmer @lettosprey @redscare @hjelmen @zicon @tanketom @jhamre @kristian @thomaspfaff @siljelb @astridbg @eivind @rwdf @perelling @kfh @Kolja @benjaoming @hopland @_michaljan @sjn @papiris @erlend
-
Datafellesskap i Norge!@papiris @siljelb @eivind
Eg har diverre ikkje fått prioritert dette, men eg vonar eg får litt tid neste veke.Foreløpig har eg klona dei git-repositoria deira som ikkje er interne dokument for data.coop:
https://fj.j1nk4l.com/data.coop
Og eg har gjort litt omsetjing på website: https://fj.j1nk4l.com/data.coop/website
Folk som ønskjer å bidra mot min klone kan sende meg ein DM for å få brukar.
